וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתאי על אלימות השוטרים בעצרת החטופים: "קבוצת מפגינים גררה אותנו לתמונות שאיננו רוצים לראות"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 13:43

דבריו מגיעים לאחר טענות לאלימות כלפי המפגינים במחאה שנערכה במוצ"ש, ובה נעצרו עשרות. "קבוצת המפגינים שאינה קשורה למשפחות החטופים עוררה פרובקציה תוך עימות עם השוטרים", האשים שבתאי בפתח ישיבת המשטרה. "נמשיך להתעלם מקולות פוליטיים שמפלגים את המשטרה"

בווידאו: בן גביר בזירת הפיגוע: "הפיגוע מוכיח עוד פעם את התפיסה שחלוקת נשק מצילה חיים"/צילום: אבי רוקח

המפכ"ל קובי שבתאי התייחס לטענות על אלימות שוטרים בהפגנה לשחרור החטופים שנערכה שלשום בתל אביב - והאשים קבוצת מפגינים "שאינה קשורה למשפחות החטופים", בהתנהלותם. "לצערנו קבוצה שאינה נמנית עם משפחות החטופים הצליחה לגרור אותנו לתמונות שאנחנו לא רוצים לראות", טען בפתח ישיבת סגל הפיקוד של המשטרה, "הקבוצה עוררה את הפרובקציה תוך עימות עם השוטרים. נמשיך להתעלם מהקולות הפוליטיים המנסים לגרור את המשטרה לויכוחים מפלגים"

המשטרה הכריזה כי ההפגנה ברחוב קפלן היא בלתי חוקית, ונעצרו כעת לפחות 20 מהמוחים במקום. "קבוצת מפגינים, שאינם נמנים עם משפחות החטופים, החליטו לצאת בצעדה לרחוב קפלן והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת הכביש. בעקבות החסימות והפרות הסדר הוכרז ע"י קצין משטרה כי ההפגנה בלתי חוקית ועליהם לפנות את הכביש, לאור המשך חסימת הציר ומשלא נשמעו להוראות. במהלך פינוי המפגינים, המשטרה עצרה 5 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי.

המפכ"ל קובי שבתאי בזירת אירוע הירי בכביש 65 סמוך לגן שמואל . 16 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
המפכ"ל קובי שבתאי בזירת אירוע הירי בכביש 65 סמוך לגן שמואל . 16 באוגוסט 2023/שלומי גבאי

"אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור", נמסר מהמשטרה. "נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים. משטרת ישראל תאפשר לממש את חופש המחאה אולם לא תאפשר הפרות סדר הפוגעות בגוף או פגיעה בחופש התנועה ועשויות לסכן את שלומו של הציבור".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully