וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסתה חמורה לטרור": תושב באר שבע יואשם שפרסם איומים על נתניהו בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 8:20

עם סיום החקירה נגדו, מלהב 433 נמסר כי החשוד השתמש בזהות בדויה כדי לאיים לקרוא לפגיעה בראש הממשלה ברשת החברתית. עם הגשת כתב האישום, צפויה הפרקליטות לבקש את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים

נתניהו: ישראל תשמור על שליטה ביטחונית מלאה באיו"ש ובעזה/לע"מ

כתב אישום צפוי להיות מוגש היום (שני) נגד תושב באר שבע, החשוד שהסית ואיים על ראש הממשלה בנימין נתניהו בתכנים שפרסם בטיקטוק - כך עדכנה היום יחידת להב 433, שהודיעה על סיום החקירה. עם כתב האישום, הפרקליטות צפויה לבקש מבית המשפט השלום בעיר את הארכת מעצרו של החשוד עד תום ההליכים נגדו.

על פי החשד, תושב הדרום העלה את התכנים המסיתים תוך שהוא משתמש בזהות בדויה. הוא יואשם בעבירות של פרסום עידוד למעשה טרור, איומים, התחזות לאחר והטרדה באמצעות מתקן בזק.

החודש, מעטפה חשודה אותרה לאחר שהגיעה למשרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - לאחר שסימנים מסגירים התגלו בשלב השיקוף בבידוק הביטחוני. כבר באותו הערב, מלשכתו נמסר כי היא נוטרלה וכי לא נשקפת סכנה לנוכחים במקום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים
17 בפברואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים 17 בפברואר 2024/פלאש 90, יונתן זינדל

ביולי, צעיר מכפר סבא נעצר בחשד שהניח את מכתב האיומים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על קבר אחיו, יוני נתניהו, בהר הרצל בירושלים. הצעיר, בן 26, נעצר על ידי שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 בתום חקירה משותפת עם שב"כ, כיממה לאחר קבלת הדיווח על המכתב. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשון לציון.

המכתב אותר על קברו של יוני נתניהו בידי עובדי אתר הר הרצל. בין היתר נכתב בו, "השעון מתקתק אחורה עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך הבן של ז*** (כלשון המכתב) חושב שהוא יגיע לגיל 74 - שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully