וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "חיזבאללה לא מוצא מחליפים לבכירים שאנחנו מחסלים. כולם מפחדים"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 20:14

שר הביטחון הצהיר בהערכת מצב שקיים בבסיס פיקוד צפון כי בכוונתו להגביר את עוצמת האש נגד חיזבאללה בלבנון: "נמשיך עד להסגה מלאה של חיזבאללה והשבת התושבים לבתיהם". עם זאת, הוא לא פסל אפשרות של הסגת ארגון הטרור מגבול הצפון גם באמצעים דיפלומטיים

בווידאו: גלנט: “חמאס מחפש מחליף לסינוואר”/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום הערכת מצב מבצעית בבסיס פיקוד הצפון, וטען כי בכוונתו להמשיך לתקוף את חיזבאללה, ללא תלות בעסקת חטופים שעלולה לכלול גם הפסקת לחימה ברצועת עזה. "אם יש כאן מישהו שחושב שכאשר נגיע לעסקה של שחרור חטופים בדרום והאש תפסק זמנית, הדבר הזה יקל ממה שקורה כאן, הוא טועה. נעצים את האש בצפון באופן בלתי תלוי, ונמשיך עד להסגה מלאה של חיזבאללה והשבת התושבים לבתיהם".

את הדברים אמר גלנט בתום ההערכה, בה נכחו מפקד הפיקוד האלוף אורי גורדין, האלוף מוטי ברוך וקציני המטה בפיקוד: "אנחנו פוגעים בפעילים, אנחנו פוגעים במפקדים של חיזבאללה, והם מחפשים מחליפים ואני יכול לומר לכם שאני לא רואה מתנדבים, כולם מפחדים. אנחנו נמשיך ונכה אותם".

שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון. משרד הביטחון
שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון/משרד הביטחון
שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון. משרד הביטחון
שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון/משרד הביטחון

עם זאת, גלנט לא פסל אפשרות של הסגת ארגון הטרור מגבול לבנון גם באמצעים דיפלומטיים: "אנחנו פוגעים בפעילים, אנחנו פוגעים במפקדים של חיזבאללה, והם מחפשים מחליפים ואני יכול לומר לכם שאני לא רואה מתנדבים, כולם מפחדים. אנחנו נמשיך ונכה אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully