וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי הצפון חשודים שגנבו כסף וכרטיס אשראי מרכבה של כלה - ובזבזו מאות שקלים

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 10:04

תלונה שהוגשה נגד השניים הובילה למעצרם בסוף השבוע שעבר, שעל פי החשד גנבו את התיק מהרכב שחנה במרכז מסחרי בעיר. במהלך היום, המשטרה תבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט השלום בחדרה

שוד חנות תכשיטי ויקטוריה בפתח תקווה/מערכת וואלה!

שני תושבי ג'סר א-זרקא חשודים שגנבו תיק ובו מזומן וכרטיסי אשראי מרכבה של כלה ביום חתונתה, והספיקו לבצע איתם רכישות בשווי של מאות שקלים לפני שנעצרו. תלונה שהוגשה נגד השניים הובילה למעצרם בסוף השבוע שעבר, שעל פי החשד גנבו את התיק מהרכב שחנה במרכז מסחרי בעיר. במהלך היום, המשטרה תבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט השלום בחדרה.

במהלך החודשים האחרונים, כמה מתושבי הכפרים עארה, ערערה וקרע התלוננו על כך שכרטיס האשראי שלהם נגנב מרכבם, וכי בוצעו בו רכישות בשווי אלפי שקלים. עם קבלת התלונות, שוטרי תחנת עירון פתחו בחקירה סמוייה שהובילה אותם אל תושב ערערה בן 20, שנעצר בחשד למעורבות במקרים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. 16 כתבי אישום המייחסים לחשוד עבירות חמורות הוגשו כנגדו, בנוסף לבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

שמלת כלה. ShutterStock
שמלת כלה/ShutterStock

לפני כשבועיים, המשטרה עצרה שלושה תושבי הכפר ואדי חמאם הסמוך לטבריה בחשד שהוציאו במרמה סחורות בשווי מאות אלפי שקלים מספקים מרחבי הארץ. בחקירתם עלה כי לשלושה היה דפוס פעולה ייחודי עליו חזרו בכמה הזדמנויות. החשודים היו מוציאים במרמה פרטי אשראי ופרטים מזהים מאזרחים ומשתמשים באלו כדי לקנות סחורה כגון מזגנים, ריהוט גן, מנועי סירה ועוד. כאשר בעלי הכרטיס גילו שפרטיהם נגנבו, הם היו מתקשרים לחברת האשראי ומבטלים את הרכישה, וכך הספקים נותרו ללא הסחורה וללא הכסף. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם של החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully