וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקד, נפל - והפך נכה: חתן תובע את אולם האירועים בו התחתן

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 15:25

חמאני הגיש תביעה נגד "אחוזת יסמין" לאחר שנפצע קשה כשהורם על שולחן ונפל מגובה של כשלושה מטרים. התובע נותר נכה עם 100 אחוזי נכות ואיבד את כושר עבודתו. "התאונה הזו הייתה יכולה להימנע אם היו מעמידים משגיח מטעם האולם", נכתב בתביעה מטעם עו"ד בועז אלקלעי

חוצה מגזרים: עם ישראל מתנדב בזמן מלחמת עזה/צילום: איתן אלחדז

כשנה וחצי לאחר שנפל ונפצע קשה בחתונתו במודיעין, איתי חמאני הגיש בשבוע שעבר כתב תביעה בסך מיליוני שקלים נגד אולם החתונות בו התקיים האירוע. חמאני, בן 38 ממודיעין עילית, נפצע קשה בראשו ובכל חלקי גופו לאחר שנפל מגובה של כשלושה מטר בחתונתו, כתוצאה מכך שרקד על שולחן שהורם על ידי האורחים.

בכתב התביעה שהוגש נגד אולם האירועים "אחוזת יסמין" שנמצא בעיר מודיעין, נטען שחמאני פונה למרכז הרופואי בתל השומר לאחר איבד את הכרתו, שם היה מורדם ומונשם במשך כמה שבועות. בתום תהליך השיקום, התובע נותר נכה בשיעור מוערך של 100 אחוזי נכות ואיבד את כושר עבודתו.

"בארצנו קיים מנהג מסכן חיים לפיו בחתונות מסוימות, מרימים את החתן ו/או הכלה על כיסא או שולחן לצורך ריקודים", נכתב בכתב התביעה. "מדובר במנהג פסול ומסוכן שעשוי להוביל לפגיעות קשות בגוף ובנפש, כפי שכל בר דעת מבין ויכול לצפות שיקרה. כל אדם שרואה הרמה שכזו, לא יכול להימנע מהמחשבה שהוא תכף עתיד לראות לנגד עיניו אסון. כל פעם שלא מתרחשת תאונה, ניתן לנשום לרווחה ולחשוב עד כמה מדובר בהתנהלות פזיזה וקלת ראש. שכן, בין רגע, אירוע שמח יכול להפוך לטרגדיה ואסון כבד", נכתב.

אולם אירועים. ShutterStock
"מנהג מסוכן להרים את החתן והכלה לצורך ריקודים". אולם אירועים/ShutterStock

"היום השמח בחייו הפך ליום טרגי, שלאחריו חייו לא יהיו כפי שהיו", נמסר מטעם עו"ד בועז אלקלעי שמייצא את החתן. "הרמות חתן או כלה על שולחנות במהלך חתונות היא התנהגות פסולה ומסוכנת שיש למנוע ולאסור אותה, מאחר וכל מי שעיניו בראשו, מבין שדברים טובים לא יכולים לצאת מזה, הוסיף.

"התאונה הזו הייתה יכול להימנע בקלות וכל מה שצריך היה לעשות הוא להעמיד משגיח מטעם האולם שהיה מונע הכנסת שולחנות אוכל לרחבת ריקודים או היה מונע מאנשים לעלות על השולחנות", עו"ד אלקלעי. "אני סמוך ובטוח שבית המשפט יעשה מלאכתו וידאג לקביעת האחריות בעניין, כמו גם יסמן גבול וייתן הנחיות לאולמות וגני אירועים בדבר האופן שבו עליהם לנהוג במקרים דומים".

לאחר שהחתן נפל מהשולחן, אחד מנגני הלהקה שהופיע בחתונה נחלץ לעזרתו והעניק לו טיפול ראשוני. "זה היה נורא ואיום", סיפר, "הצעקות של הכלה ושל ההורים שלו לא יוצאות לי מהראש". בתוך כך הוזעק צוות מד"א למקום, שהעניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי תל השומר כשהוא מחוסר הכרה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עו"ד בועז אלקלעי. באדיבות המצולמים
עו"ד בועז אלקלעי/באדיבות המצולמים

מנהל מחלקת נוירוכירורגיה בתל השומר, ד"ר ציון זיבלי, בדק אותו וקבע שחמנאי סבל מחבלה מוחית קשה. "הוא מורדם ומונשם, מטופל במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי והצוות נלחם על חייו", אמר.

רב החתן, יהודה מייזליק, סיפר לוואלה! על הרגעים הדרמטיים בסוף האירוע "זה קרה אחרי אירוע שמח במיוחד". עוד אמר ש"הכלה הייתה גיבורה, היא החזיקה את כולם ושלטה במצב. היינו איתה עד שתיים לפנות בוקר. היא התנהגה באצילות". לדבריו, החתן והכלה "חיכו הרבה זמן להינשא. זו כלה שידעה כבר כמה שנים איפה תתחתן, מי יהיה הצלם ומי תהיה הלהקה. ברגע אחד הכול הלך. אנחנו מתכננים, אבל בורא עולם מתערב בהחלטות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully