וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפל במלחמה על הבית": נריה בלטה, בן 21 משבי שומרון, נפל בקרב בדרום הרצועה

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 7:08

מדובר צה"ל נמסר כי נריה נפל בקרב בדרום הרצועה. בנוסף, קצין ושני לוחמים בסיירת נפצעו באורח קשה ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחותיהם עודכנו. "עלם חמודות, תמיד ראשון לעזור", ספדו ללוחם ביישוב שבו התגורר, "היית אהוב על כל הסובבים אותך, הלב נשבר"

בווידאו: פעילות צוות הקרב של לוחמי גבעתי במרחב הדרומי ביותר בחאן יונס/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (ראשון) לפרסום כי סמ"ר נריה בלטה, בן 21 משבי שומרון, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. נריה, בנם של רחמים ובת שבע, השני מבין 6 אחים. בנוסף אליו, קצין ושני לוחמים בסיירת גבעתי נפצעו באורח קשה בקרב. בדובר צה"ל הדגישו כי הקצין ושני הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחותיהם עודכנו.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ספד ללוחם בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "סמ"ר נריה בלטה משבי שומרון הי"ד. נפל בעזה במלחמה על הבית. שולח תנחומים וחיבוק גדול למשפחתו וחבריו. יהי זכרו ברוך".

הותר לפרסום: סמ״ר נריה בלטה, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בעזה. דובר צה"ל
הותר לפרסום: סמ״ר נריה בלטה, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בעזה/דובר צה"ל

במועצה האזורית שומרון סיפרו על נריה: נריה היה סמל מחלקה בגדס"ר גבעתי. הוריו עלו מאתיופיה כחלק מקבוצת משפחות ציונית שעלתה לשומרון.

ראש מועצת שומרון וחבר המשפחה, יוסי דגן, ספד לו: "נריה היקר, ראינו אותך גדל לצידנו, עלם חמודות, תמיד ראשון לעזור, רצית לשרת ולתת מעצמך למדינה, להיות הכי קרבי, היית אהוב על כל הסובבים אותך, הלב נשבר לדעת שלא נראה אותך שוב. נפלת כגיבור, כזה היית וכזה תשאר בלב כולנו" עוד הוסיף דגן: "בית שבי שומרון וההתיישבות בשומרון כולה יחבקו את המשפחה וילוו אותה תמיד בכל אשר תלך".

מהישוב שבי שומרון נמסר: "בית שבי שומרון מודיע בצער רב וביגון קודר על נפילתו בקרבות הגבורה בעזה של בן היישוב נריה בלטה הי"ד בנם הגיבור והאהוב של רחמים ובת שבע. מחבקים את ההורים את האחים והאחיות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אייל שומינוב. דובר צה"ל
אייל שומינוב/דובר צה"ל

בתוך כך, אמש הותר לפרסום כי רס"ן אייל שומינוב בן 24, מכרמיאל, מפקד פלוגה בגדוד שקד (424), חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully