וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפשע ה(לא) מושלם: תיעד עצמו מצית רכב, אבל שכח את הטלפון בזירה

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 12:38

צעיר תושב סכנין הצית רכב כחלק מסכסוך עבריינים בעיר, ואף ביקש מחברו לצלם אותו בשעת המשעה. אלא שבזמן מנוסתם הם שכחו את הטלפון עם התיעוד ברכבם, לצד כפפות שעליהן שרידי חומר דליק שנשאו גם שרידי דנ"א של החשוד בהצתה. בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום

בווידאו: חשודים מתעדים את עצמם מציתים רכב בסכנין/מערכת וואלה!

צעיר, תושב סכנין, שנחשד בהצתת רכב, הותיר במנוסתו טלפון סלולרי שבו חברו הנציח אותו מבצע את העבירה. החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת משגב, ואתמול (חמישי) הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע כי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום בתחילת שבוע הבא.

פקד עדי אוחנה, ראש משרד חקירות בתחנת המשטרה משגב, אמרה כי בליל 25 בינואר, בשעה 2:40, הוצת רכב בחנית בית בעיר סכנין. בעל הרכב הבחין באש, יצא מביתו וראה שני חשודים נמלטים בנסיעה. הוא רדף אחרי החשודים, כשבשלב מסויים הם יצאו מרכבם, השאירו אותו מונע וברחו מהמקום. קורבן ההצתה התקשר למשטרה והמתין ליד רכבם הנטוש של החשודים.

הרכב שהוצת בסכנין. ללא קרדיט, אתר רשמי
הרכב שהוצת בסכנין/אתר רשמי, ללא קרדיט

לא רק ששני הבורחים השאירו את הרכב שלהם מונע, הם גם הותירו בתוכו ראיות: היה שם טלפון סלולארי שבו תועדה הצתת הרכב זמן קצר קודם לכן, וכן כפפות שעליהן שרידי חומר דליק שנשאו גם שרידי דנ"א של החשוד בהצתה. הרכב שבו הגיעו לזירת הפשע ושבו נמלטו שייך לאחותו של אחד מהם. המשטרה הגיעה לבתי החשודים - עודאי זבידאת בן ה-22, ונער נוסף בן 17 שהיה איתו ושהיה אחראי על תיעוד ההצתה.

בימים הקרובים פרקליטות מחוז חיפה תגיש בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד עודאי זבידאת בעבירות של הצתת רכב וקשירת קשר לביצוע פשע. הוא עצמו מוכר למשטרה מאירועי פלילים בעבר. אגב, מאז המקרה, קורבן ההצתה עצמו כבר נחקר בחשד לביצוע ירי על בית בסכנין. מדובר בפרק קטן מתוך סכסוך מתמשך ואלים בין שתי קבוצות עבריינים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully