וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פתח במתקפה בפרברי חאן יונס

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 22:39

צוות הקרב החטיבתי גבעתי נמצא ב-24 השעות האחרונות בשיאה של מתקפה במרחב לחימה חדש בדרום הרצועה: "העבסאנים"

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס/דובר צה"ל

צוות הקרב החטיבתי גבעתי, בפיקודו של אל"ם לירון בטיטו נמצא כעת בשיאה של התקפה על מרחב לחימה חדש בדרום רצועת עזה: העבסאנים. הלחימה כוללת מארבי צליפה, טנקים וחי"ר, בשילוב של חיל האוויר.

לפי מקורות באגף המבצעים במטכ"ל, במרחב הפעולה של צק"ח גבעתי פועלות כנופיות חמושות, חלקן פורשות ארגון פת"ח, אך גם פעילי חמאס שמתפעלים מערכי תת-קרקע ובורות שיגור. הכוחות הצליחו לאתר קני שיגור רקטות מוכנים לפעולה, בתים ממולכדים, חיסלו חוליות וחמושים בודדים, מחסני נשק וציוד צבאי.

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס. ללא, דובר צה"ל
תיעודים מתוך הסרטון שפרסם דובר צה"ל/דובר צה"ל, ללא
שירי, כפיר, אריאל ביבס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל פרסם ביום שני סרטון של בני משפחת ביבס בתוך רצועת עזה זמן קצר לאחר חטיפתם. בני משפחת ביבס נחשפו לתיעוד של בני משפחתם, וזיהו אותם. בהצהרה שמסר דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, ציין כי המשפחה עודכנה שקיים חשש לגורל בני משפחתם.

בסרטון נראית שירי ביבס עוטה סדין גדול, ונושאת את בנה הבכור אריאל תחתיו. בנה הצעיר כפיר, ככל הנראה גם הוא נמצא מתחת למעטה, כשהוא מחובר אליה עם מנשא. בצילום, שנלקח ממצלמות אבטחה באזור חאן יונס, נראית שירי מובלת על ידי מחבלים חמושים רבים, ומוכנסת למכונית.

ארגון גדודי המוג'האדין, שלפי צה"ל מחזיק בשירי ביבס ובשני ילדיה הקטנים אריאל וכפיר, הוא פלג קטן וקיצוני הפועל ברצועת עזה ובגדה. הוא התפצל בעבר מהזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי-אקצא, ואימץ אידיאולוגיה דתית.

הארגון, הזרוע הצבאית של תנועת המוג'האדין הפלסטינית, קיבל בשנים האחרונות אחריות על כמה פיגועי ירי בגדה. ב-2012 חשף שב"כ כי אסירים של הארגון בישראל תכננו פיגוע חטיפה כקלף מיקוח לשחרורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully