וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו בבת ים: בן 83 עם עבר של בעיות נפשיות

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 14:52

ביהמ"ש דן האריך את מעצרו של הקשיש, שחשוד בכך שדקר למוות את אשתו. במהלך חקירתו טען שישן בלילה והתעורר למשמע הדפיקות בדלת של השוטרים, והכחיש כל קשר לעבירה המיוחסת לו. קרוב משפחה של בני הזוג שפך אור על מעשי אלימות קודמים ועל מצבו הנפשי הקשה של החשוד

החשוד ברצח אשתו בבת ים: בן 83 עם עבר של בעיות נפשיות/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרו של תושב בת ים בן ה-83 החשוד ברצח אשתו בת ה-72 הלילה (בין רביעי לחמישי) בדירתם בעיר. בנוסף בית המשפט הורה על ביצוע בדיקה פסיכיאטרית בעניינו. במהלך חקירתו טען החשוד שישן בלילה והתעורר למשמע הדפיקות בדלת של השוטרים. הוא אינו קשר את עצמו לעבירה המיוחסת לו. עדות נוספת נגבתה על ידי המשטרה מקרוב משפחה של בני הזוג והוא שפך אור על עברו של החשוד ועל אירועים קודמים של התנהגות אלימה כלפי אשתו.

עוד עלה מהחקירה הראשונית שהחשוד ניסה לשים קץ לחייו לפני כשנה וחצי לאחר שהתעוררה אצלו מחלת נפש. בעקבות כך הוא אושפז בבית החולים ארבנבאל ועזב את בית החולים רק לפני מספר שבועות ללא היתר רפואי לכך. החשוד, שאינו דובר עברית, מלמל לאורך הדיון משפטים לא ברורים.

"צוותי סיור נזעקו לזירה, שם לאחר מספר דקות איתרו את החשוד שפתח להם את הדלת", סיפר נציג המשטרה במהלך דיון הארכת המעצר. "הקורבן אותרה באחד החדרים כאשר היא סובלת מפצעי חבלה מדממים. צוות מד"א שהגיע למקום במקביל החל בפעולות החייאה של הקורבן כאשר בסיומה נאלץ לקבוע את מותה".

הגבר החשוד ברצח אשתו בביתם בבת ים, בימ"ש השלום ת"א, 22 בפברואר 2024. ניב אהרונסון
הגבר החשוד ברצח אשתו בביתם בבת ים, בימ"ש השלום ת"א, 22 בפברואר 2024/ניב אהרונסון
בת 72 נדקרה למוות בבת ים, בן זוגה הקשיש נלקח לחקירה.. מד"א
זירת הרצח בבת ים/מד"א

"אנחנו מדברים על קשיש יליד 1941, שעל סמך העדויות המצומצמות שיש בתיק מבינים שבמשך שנה וחצי היה מאושפז באופן רציף במחלקה פסיכיאטרית", ציין במהלך הדיון עו"ד זהר משה שמייצג את החשוד מטעים הסניגוריה הציבורית. "ככל הנראה יש אינדיקציות נוספות שהגיעו לידי היחידה החוקרת שאני בעצמי לא הצלחתי לקבל או להבין אותם כי היכולת של החשוד לתקשר היא מצומצמת ביותר. היכולת של החשוד לשבש פעולות חקירה היא כמעט ולא קיימת".

"קיים חשד סביר שקושר את החשוד לפניי לעבירה המיוחסת לו", אמרה במהלך החלטתה השופטת אביטל אמסלם גלבוע. "החשוד נחקר ומסר את גרסתו ולפיה נמסר לו על ידי המשטרה כי אשתו נפגעה אך אינו יודע מה גרם לפגיעה בה. מתיק החקירה עולה כבר שהחשוד סובל ממחלה נפשית והיה מאושפז בארבנבאל במשך תקופה ארוכה. טיב החשדות מקיימים עילת מעצר מסוג מסוכנות וישנן פעולות חקירה שיש לבצע בעוד החשוד במעצר".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully