וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטים הוצבו בצמתים מרכזיים בצפון: "הכניסה לאזרחי ישראל אסורה"

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 10:52

פעילי מחאה מ"מאהל המילואימניקים" וארגון "לובי 1701" תלו שלטים המזהירים את הציבור מכניסה "לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה". הפעילים דורשים מהממשלה להורות לצה"ל לפעול בלבנון ולהחזיר את הביטחון לתושבים: "לא ניתן לגזרה הצפונית להיות מופקרת"

בווידאו: "הרמטכ״ל : לא מתפשרים על ההישגים - נערכים למלחמה בצפון 14.02.24/דו"צ

מילואימניקים מ"מאהל המילואימניקים" ופעילים של ארגון "לובי 1701" של תושבי הצפון, תלו הלילה (בין רביעי לחמישי) שלטי מחאה בצמתים המרכזיים בצפון הארץ, המזהירים את הציבור מכניסה "לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה". בשלטי האזהרה האדומים נכתב: "דרך זו מובילה לרצועת הבטחון של דרום לבנון בתוך שטח מדינת ישראל. הכניסה לאזרחי ישראל אסורה עד החזרת הבטחון ליישובי הצפון".

לדבריהם, הפעולה נעשתה במטרה "לזעוק את זעקת תושבי הצפון המילואימניקים שהפכו לבשר תותחים בגבול הצפון , ורובם אף פליטים בארצם במשך למעלה מ- 4 חודשים, וכמחאה על היעדר אופק ויוזמה אמיתית להחזרת הבטחון בצפון".

השלטים, שנתלו בין היתר בצומת הגומא ובצומת כברי הנחשבות לנקודות מעבר אסטרטגיות בכניסה ליישובי הצפון, הם חלק מפעולות המחאה שנעשות בדרישה להעביר את המלחמה אל הצד השני של הגבול.

שלט שתלו מילואימניקים מ"מאהל המילואימניקים" ופעילים של ארגון "לובי 1701" של תושבי הצפון, בצמתים המרכזיים בצפון הארץ שלטים המזהירים את הציבור מכניסה לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה. לובי 1701, אתר רשמי
שלט שתלו מילואימניקים מ"מאהל המילואימניקים" ופעילים של ארגון "לובי 1701" של תושבי הצפון, בצמתים המרכזיים בצפון הארץ שלטים המזהירים את הציבור מכניסה לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה/אתר רשמי, לובי 1701

את הטענה הזו כי מדינת ישראל דה פקטו יצרה רצועת בטחון עם לבנון והחיזבאללה, אלא שהיא בשטח מדינת ישראל, משמיע זה חדשים ארוכים יו"ר פורום קו העימות משה דוידוביץ. ואכן לאורך הקו בו פונו עשרות ישובים - לראשונה מאז קום המדינה, צירים נפתחים ונסגרים חדשות לבקרים, שערי הישובים סגורים ומסוגרים והתנועה מוגבלת ומסוכנת גם בתוכם למי שנשארו לתחזק אותם ולשמור עליהם.

סרן עומר פציניאש, דוברת מאהל המילואמניקים: "לא באנו להחליש את הצבא. אנחנו הצבא ואנחנו זועקים את זעקת החיילים שיושבים כבר מעל ארבעה חודשים על הגבול עם ידיים קשורות. לא ניתן לגזרה הצפונית להיות מופקרת, לא ניתן למלחמה הזאת להסתיים ללא הרחקת חיזבאללה מהגבול והחזרת השליטה למדינת ישראל. החברים שלנו הם בשר תותחים בגבול, אנחנו מקבלים מאות פניות ממילואימניקים על המצב בצפון ושומעים שהוראות הפתיחה באש רק מוחמרות וקושרות את ידיהם, הגיע הזמן ליזום ולהכריע, הגיע הזמן שצה"ל והממשלה יעשו את הדבר הנכון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מילואימניקים מ"מאהל המילואימניקים" ופעילים של ארגון "לובי 1701" של תושבי הצפון, תלו  בצמתים המרכזיים בצפון הארץ שלטים המזהירים את הציבור מכניסה לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה. לובי 1701, אתר רשמי
מילואימניקים מ"מאהל המילואימניקים" ופעילים של ארגון "לובי 1701" של תושבי הצפון, תלו בצמתים המרכזיים בצפון הארץ שלטים המזהירים את הציבור מכניסה לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה/אתר רשמי, לובי 1701

לובי 1701 הדגישו כי "פעולה זו נועדה להזכיר לכולם את 100 אלף תושבי הצפון שהפכו פליטים ואינם זוכים למענה ראוי לא בטחוני ולא אזרחי. אנו חייבים כל יום להזכיר לכל אזרח במדינה כי בצפון כרגע מתרחש משבר אזרחי חסר תקדים אשר מפרק משפחות וקהילות. מדינת ישראל חייבת להבין תושבי הצפון מצפים לפעולות מיידות. לא רק צבאיות אלא גם אישור תקציב ייעודי שיישובי העוטף הצפוני אשר יסייע לנו בקרב הבלימה מול העזיבה של המוני תושבים את הצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully