וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בפעוטון "לולי של אורלי": החל דיון ההוכחות נגד הגננות המתעללות

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 11:45

הגננות אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל לייבוביץ' יתייצבו בבית המשפט, זאת שנתיים לאחר שהואשמו בהתעללות ותקיפה של 14 פעוטות בזמן שניהלו את הפעוטון בפתח תקווה. לאחרונה כתב האישום עודכן, והתווספו אליו עבירות של התעללות נפשית בשתי פעוטות נוספות

תיעוד ממצלמה בפעוטון "הלולי של אורלי"/ללא, שלומי גבאי

דיון הוכחות במשפטן של הגננות שהואשמו בהתעללות, אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל לייבוביץ', החל הבוקר (חמישי) בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. זאת, שנתיים לאחר שהגננות הואשמו בהתעללות ותקיפות של 14 פעוטות חסרי ישע בזמן שניהלו את הפעוטון "לולי של אורלי" בפתח תקווה.

לאחרונה תוקן כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טלי קרת מפרקליטות מחוז מרכז, והתווספו אליו סעיפי עבירה של התעללות נפשית בשתי פעוטות נוספות.

"זו הייתה תחושה של ניצחון אחרי ששנה וחצי נלחמנו על זה. זה שהכניסו אותה לכתב האישום זו הכרה על מה שהיא עברה", שיתפה את וואלה ליאור עפרוני, שאירועי ההתעללות בבתה הקטנה התווספו לכתב האישום. "יש לבת שלי פחדים מרעשים, יש לה כל מיני עניינים עם אוכל בגלל שלא האכילו אותה בגן. היא גם לא סומכת על אנשים. כשהגננת בגן החדש מרימה קול היא ישר קופאת".

דיון בעניינן של אורלי דוידוביץ ודניאל לייבוביץ המואשמות בהתעללות ותקיפה של 12 פעוטות בגן לולי של אורלי בפתח תקווה, בימ"ש מחוזי לוד, 31 במאי 2022. מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, אתר רשמי
לכתב האישום נוספו סעיפי עבירות נוספות. הנאשמות בדיון בבית המשפט לפני שנתיים/אתר רשמי, מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך

"כשהבת שלי חזרה בשבוע שעבר מהגן, היא סיפרה לי שכשהיא שומעת רעש היא נכנסת מתחת לשולחן", שיתפה שלי וקנין, שבתה בת ה-4 עברה התעללות נפשית בפעוטון. וקנין ציינה, שחשוב להם כהורים להגיע לכל דיון בו יוכלו לראות את הגננות במו עיניהם על אף הקושי הרב. "חשוב לנו לוודא שממצים איתן את הדין ולא מפספסים", אמרה. "ברור שזה מסעיר, מלחיץ ומציף, אבל המטרה יותר חשובה - להרתיע גננות אחרות. ככל שיהיה לזה יותר חשיפה, אנשים יבינו מה יקרה להם אם הם יעשו את זה גם, ואז תצטמצם התופעה".

ממטה המאבק למען הילדים נמסר: "אי אפשר להתרגל לזוועות שרואים בסרטונים. אנחנו ראינו כל כך הרבה סרטונים בפרשות שונות וכל פעם מחדש מתוודעים למפלצתיות והאכזריות של אותן נשים. כל מה שעליהן לעשות הוא לאהוב ולשמור על הילדים שהוריהם הפקידו אצלם בבוקר, וחשבו שהם במקום הטוב ביותר".

עוד הוסיפו בתגובתם: "לראות את ההורים מפורקים למראה הסרטונים, שנתיים אחרי התפוצצות הפרשה מוכיח שוב ושוב כי אין זמן לטראומה. היא נוכחת והם מתמודדים עם המעשים שלהן. אנחנו בעיצומו של המאבק שלנו לתקן את חוק המצלמות, ולו רק היתה להורים גישה כפי שאנחנו מבקשים במעונות, אז הסבל היה נעצר בזמן!. כמה עוד ילדים יחזרו נכים בגופם ובנפשם מהגנים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully