וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן: פוטין הוא בן זונה משוגע; נשיא רוסיה: דבריו חצופים

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 18:09

הדברים באים על רקע המלחמה הנמשכת באוקראינה, ומותו של מנהיג האופוזיציה אלכסי נבלני בכלא הרוסי. ביידן התייחס לאיומים הגדולים, לתפיסתו, על העולם ואמר: "יש לנו את הבן זונה המשוגע הזה פוטין, אבל האיום הקיומי על האנושות זה משבר האקלים"

בווידאו: ביידן טוען שפוטין מבצע רצח עם באוקראינה/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כינה את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "בן זונה משוגע" על רקע המשך המלחמה באוקראינה והמתיחות הגוברת בין מוסקבה למערב.

באירוע בחירות בסן פרנסיסקו, התייחס הנשיא הדמוקרטי לאיומים הגדולים, לתפיסתו, על העולם ואמר: "משבר האקלים הוא האיום הקיומי הגדול מכולם. יש לנו בן זונה משוגע כמו הבחור הזה פוטין ואחרים, ואנחנו תמיד מודאגים ממלחמה גרעינית. אבל האיום הקיומי לאנושות זה משבר האקלים".

הקרמלין גינה את דבריו, ופוטין בעצמו אמר כי הם היו "חצופים" אך שב על טענתו כי הוא מעדיף את ביידן בבית הלבן על פניו של יריבו הרפובליקני הצפוי בנובמבר, דונלד טראמפ. מעטים, עם זאת, מאמינים לכך, לאור הסתייגותם של טראמפ ושל תומכיו במפלגה הרפובליקנית מהמשך הסיוע לאוקראינה.

פסגת ביידן-פוטין: "נפעל יחד למנוע מאיראן נשק גרעיני,  השגרירים יוחזרו"
17.6.21. רויטרס
ביידן ופוטין בפגישתם האחרונה, ב-2021/רויטרס

זו לא הפעם הראשונה בה נשיא ארצות הברית משתמש בשפה בוטה כלפי פוטין, שאותו כינה לפני כמה שנים "רוצח", או כלפי אישים אחרים.

בתחילת החודש דווח באתר "פוליטיקו" כי ביידן כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחות סגורות "בחור רע בטירוף", וברשת NBC דווח כי הוא תיאר את נתניהו בתור "Asshole", לאור המחלוקות בינהם על המשך המלחמה בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully