וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגיעה היום גרמה את הנזק הקשה ביותר": יקב אביבים נפגע מטיל נ"ט

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 21:40

לא היו נפגעים מהטיל אך נזק רב נגרם למקום. בעלי המקום, מאיר ביטון סיפר מיד לאחר הפגיעה על המקום שירש מאביו: "את כל מה שהיה לי השקעתי במקום". על ההפסדים הכלכליים כתוצאה מהמלחמה: "קרוב ל-4 מיליון ש"ח". על הממשלה אמר: "הגיע הזמן לקחת אחריות על מה שקורה פה"

יקב אביבים נפגע מטיל נ"ט של חיזבאללה/באדיבות המצולמים

יקב אביבים נפגע מוקדם יותר היום (רביעי) מטיל נ"ט שנורה מלבנון לעבר המושב. לא היו נפגעים כתוצאה מהירי אך נזק רב נגרם למקום. מאיר ביטון, הבעלים של יקב אביבים סיפר על המקום לאחר האירוע: "מדובר ביקב שסבי הקים במרוקו ועם עלייתו לארץ בשנת 1953, הוא המשיך אותו במושב, ולאחר מכן אבי המשיך אותו", אמר. "כל השנים זה היה יקב משפחתי ואני הפכתי אותו לעסק מסחרי. את כל מה שהיה לי השקעתי במקום, ובני הצטרף אליי והוא כבר דור רביעי ביקב".

הפצצה של צה"ל בלבנון מול יקב אביבים שנפגע מטיל נ"ט. אלי אשכנזי
הפצצה של צה"ל בלבנון מול יקב אביבים שנפגע מטיל נ"ט/אלי אשכנזי
טיל נ"ט פגע היום ביקב אביבים שבמושב אביבים. באדיבות המצולמים
הנזק ביקב אביבים. היום/באדיבות המצולמים

ביטון התייחס לירי הטילים: "כבר פעמיים נורו טילי נ"ט שגרמו לנזקים סמוך ליקב, אבל הפגיעה היום גרמה את הנזק הקשה ביותר", הוסיף. "בנוסף ליקב, אני גם אחראי על נקודת מד"א במושב אבל כשפינו אותנו, החליטו להעביר אותי לתחנת מד"א בצפת". עוד אמר כי "אני והמשפחה עברנו למלון בטבריה ושם אני גר עם כל הקהילה שלנו, שהיא בעצם משפחה גדולה שלי, משפחת אביבים", אמר.

טיל נ"ט פגע היום ביקב אביבים שבמושב אביבים. באדיבות המצולמים
הנזק ביקב אביבים. היום/באדיבות המצולמים

"לא רואים את הסוף ובינתיים נאלצתי לוותר על הבציר האחרון. היינו צריכים להתחיל לבצור את הענבים ב-8 באוקטובר, אבל הצבא אסר עלינו להגיע אל הכרמים. הנזק שנגרם לי מאז שהתחילה המלחמה מגיע כבר ל-4 מיליון ש"ח".

ביטון סיכם "אתמול הייתי ביקב. מזל גדול שהטיל לא נורה כשהייתי שם. די, מספיק, הגיע הזמן שהממשלה תיקח אחריות על מה שקורה פה. איזה עוד מדינה היתה מאפשרת שירו ככה על היישובים שלה? משחקים בנו. אנחנו אנשי אדמה. פוליטיקה לא מעניינת אותנו. רק רוצים לחזור לבתים, לאדמה, לכרמים ולמטעים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully