וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר תובע את אולמרט בגין "פגיעה בשמו הטוב"

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 21:07

השר לביטחון לאומי הגיש תביעת לשון הרע בסך 750 אלף שקל נגד רה"מ לשעבר, לאחר שאמר בראיון לטלוויזיה הטורקית כי בן גביר וחבריו "רוצחים ומחבלים". בראיון נוסף אמר כי הוא "אויב מדינת ישראל"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיש לבית משפט השלום ירושלים תביעת לשון הרע בסך 750 אלף שקלים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בגין "פגיעה בשמו הטוב". זאת, לאחר שאולמרט אמר בראיון לטלוויזיה הטורקית בחודש דצמבר 2023: "מה שאני חושב על בן גביר וחבריו הבהרתי כבר בישראל, לא בטורקיה, בישראל מולם בצורה הקיצונית ביותר. אני אומר שהם שוחטים, שהם הורגים, הם רוצחים, הם מחבלים. אני אומר את זה על אנשי, על השרים שלי בממשלת ישראל, אני לא צריך שתזכיר לי מי הם".

איתמר בן גביר | אהוד אולמרט. אבשלום ששוני, יונתן זינדל, פלאש 90
איתמר בן גביר | אהוד אולמרט/פלאש 90, אבשלום ששוני, יונתן זינדל

בראיון נוסף, בערוץ 12, שערך אולמרט ומצוטט בכתב תביעה, התייחס לאמירות שהשמיע בטלוויזיה הטורקית והבהיר, ""בן גביר הוא אויב מדינת ישראל..."...החבורה הזאת היא חבורה שבשבילה המלחמה הזאת בעזה היא רק מסדרון למלחמה שהם רוצים שתפרוץ ביהודה ושומרון..." זאת חבורה קונספירטיבית פרובוקטיבית שגורמת לשסע בעם שגורמת לפירוד בעם, הוא רוצה לגרום לכך שתפרוץ מלחמה ביהודה ושומרון ואני רוצה שיהיה ברור גם בזירה הבין-לאומית שמדינת ישראל זה לא בן גביר ולא סמוטריץ', זה שקמה ברסלר זה אנשים אחרים שמייצגים את הערכים של מוסר של צדק של אומץ של אמונה בדמוקרטיה ושהם נגד השמדת הפלסטינים ביהודה ושומרון כפי שבן גביר וסמוטריץ רוצים לעשות".

"דברי הנתבע בשני הראיונות הם שקר מוחלט", נכתב בתביעה, "ומהווים הוצאת דיבה ולשון הרע חמורים, ואמירותיו חוצות או לכל הפחות קרובות לרף הפלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully