וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 76 נעצר בחשד לביצוע מגונים בקטינה בת 11 בזמן עבודתו כמלווה הסעות בבית ספר

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:06

בעקבות קבלת דיווח בדבר ביצוע מעשה מגונה, חוקרי תחנת ראשון לציון אספו ראיות ועצרו השבוע את החשוד, תושב העיר. מזה כמה שנים החשוד עובד כמלווה הסעה של הקטינה הנפגעת. בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט, מחר יוגש נגדו כתב אישום

רכב הסעות התהפך בצומת אשתאול שליד בית שמש/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב ראשון לציון בן 76 בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינה בת 11, כך דיווחה היום (רביעי) משטרת ישראל. החשוד עבד כמלווה הסעה בעיר. חוקרי תחנת ראשון לציון ביצעו פעולות חקירה, אספו ראיות ועצרו השבוע את החשוד, עובד כמלווה הסעה של הקטינה מזה כמה שנים. בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט.

חוקרי תחנת ראשון לציון פתחו לפני כמה ימים בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה בת 11 על ידי המלווה שלה בהסעה בעיר. אתמול בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הוגשה לבית משפט,הצהרת תובע נגד החשוד. מחר יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

אילוסטרציה. ShutterStock
רכב הסעות בית ספר (אילוסטרציה)/ShutterStock

בשבוע שעבר דווח כי חמש תלונות נוספות הוגשו נגד ציון ונונו, בן 64 מקריית שמונה, שחשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים במלון מפונים במרכז הארץ. במהלך חקירתו בעקבות התלונות בשבוע שעבר, גילו השוטרים שהחשוד מעורב במעשים מגונים בארבעה ילדים נוספים ששהו במלונות המפונים, גם הם בגילאי 7-4. מעצרו של החשוד הוארך עד יום שלישי.

על פי החשד, ונונו פיתה את הילדים באמצעות סוכריות להגיע למקומות שונים במלון, ושם ביצע בהם מעשים מגונים. במהלך חקירתו של ונונו, הוא הודה כי קיים מגע פיזי עם ילדה בת 4, אך טען שמדובר רק במגע "תמים". זאת, על אף שלא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבינה. לפי החשד, הוא פגע מינית בשלושה ילדים בגילאי 7-4, שפונו גם הם לבית המלון יחד עם משפחתם בגלל המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully