וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: לוחם הנח"ל סמ"ר אברהם אובגן נפל בקרב בעזה

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 8:33

אובגן, לוחם בגדוד 932 בן 21 מנתניה, נפל בקרב בצפון הרצועה. כמו כן, לוחם נוסף בגדוד, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי ולוחם מילואים בגדוד איסוף 636 של אוגדת יו"ש נפצעו באורח קשה. דרסה אחיו ספד לו בפייסבוק: "לא מאמין שאני כותב את זה, אח שלי הגיבור נפל בקרב"

כוחות צה"ל נלחמים בצפון, מרכז ודרום רצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסם כי סמ"ר אברהם אובגן (21) מנתניה, לוחם בגדוד 932 של חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

לוחם נוסף בגדוד, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי ולוחם מילואים בגדוד איסוף 636 של אוגדת יהודה ושומרון (877) נפצעו באורח קשה בקרב בצפון הרצועה.

הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחותיהם עודכנו.

דרסה, אחיו של סמ"ר אברהם אובגן, ספד לו בפייסבוק: "לא מאמין שאני כותב את זה. בצער רב וביגון עמוק אני מעדכן שאח שלי הגיבור, אברהם אובגן, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. בן 21 בנופלו. אוהב אותך מאוד תנוח על משכבך בשלום. פרטי ההלוויה והשבעה יפורסמו בהמשך".

סמ״ר אברהם אובגן. 21 בפברואר 2024. דובר צה"ל
סמ"ר אברהם אובגן/דובר צה"ל

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר: "אבל כבד נפל על עירנו. סמ"ר אברהם אובגן, בן 21 מנתניה, לוחם בגדוד 933 בחטיבת הנח"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה. לוחם צה"ל גיבור שנפל בקרב על הגנת העם והמולדת. אני משתתפת באבלה הכבד של משפחת אובגן היקרה יחד עם כל תושבי העיר נתניה. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully