וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש מקל: גזר הדין המפויס לו למטפל - שתועד מתעלל בנכה סיעודי

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 21:14

6 חודשי עבודות שירות בדואר שליחים ו-2,500 שקלים פיצוי - אלו העונשים שנגזרו על המטפל הזר מסרי לנקה שתועד מכה באכזריות, בכמה הזדמנויות, גבר סיעודי בן 68 שבו טיפל בביתו. "העונש המוסכם אינו חורג מהראוי באופן מפליג", אמרה השופטת בהחלטתה לאמץ את עסקת הטיעון

גזר דין מפויס: בית משפט השלום בנצרת גזר היום (שלישי) עונש מקל של שישה חודשי עבודות שירות בדואר שליחים בלבד על מטפל סיעודי מסרי לנקה שהורשע בתקיפות חוזרות ונשנות של נכה סיעודי בן 68 בו טיפל בביתו שבמגדל העמק.

מכתב האישום שהוגש נגד המטפל הזר בן ה-59 על ידי פרקליטות מחוז צפון, עולה כי המטפל תועד מכה את הקורבן באכזריות בשמונה פעמים שונות, זאת, במהלך תקופת זמן של חודש אחד בלבד, זה הקדם למעצרו. בתיעוד המקרים נראה הנאשם בין היתר מכה את הקורבן באגרופים, דוחף אותו בחוזקה ואף דוחף לפיו את שיניו התותבות בכוח. במשפחתו של הקשיש חושדים שהתיעודים שהובאו בכתב האישום מהווים כטיפה בים, וכי מסכת ההתעללויות החלה עוד הרבה קודם לכן.

עצור אזוק. דוברות משטרת ישראל
"העונש המוסכם אינו חורג מהראוי באופן מפליג"/דוברות משטרת ישראל

בנוסף לעבודות השירות, נגזר על הנאשם גם עונש מאסר על תנאי של ארבעה חדשים, שאין בו ממש כי ממילא הוא צפוי לגירוש מישראל בתום עבודות השירות, פיצוי של אלפיים שקלים לקורבן וכן קנס לקופת המדינה בסך של 500 שקלים. "העונש המוסכם אינו חורג מהראוי באופן מפליג", ציינה השופטת דלית שרון-גרין בהחלטתה, כהצדקה לאימוץ עסקת הטיעון בין המדינה לעורך הדין דניאל וייס שמייצג את המטפל.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully