וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקי נתניהו: המקורב לרה"מ שנטש את החקירה בארה"ב - יזומן להעיד בישראל

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 19:16

זאב רובינשטיין היה מקורב לנתניהו וחי היום בארצות הברית. במהלך חקירתו בחו"ל על ידי משטרת ישראל הוא נטש באמצע, ועכשיו יזומן להעיד בישראל במסגרת תיק 4000. רובינשטיין יציג עדות שעיקרה היא הצגת התכתבויות שלו מול העד אילן ישועה

בווידאו:משפט נתניהו- המשך עדותו של דובי איכנולד, 14 בפברואר 2024/מערכת וואלה!

זאב רובינשטיין, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יקבל זימון להעיד בישראל לאחר שנטש באמצע את החקירה לו ערכה משטרת ישראל בארצות הברית. הזמנת העד התקבלה על ידי בית המשפט, שהודיע היום (שלישי) כי הוא קיבל את עמדת התביעה בתיק 4000 ואישר כי רובינשטיין צריך להעיד בישראל, עדות שעיקרה הצגת התכתבויות שהיה צד להן מול העד אילן ישועה.

עוד במסגרת תיק 4000, בית המשפט אישר הגשת כמה התכתבויות מייל של העד ינון מגל עם אילן ישועה שלא נשאל עליהן בחקירה, כי לאמת את עצם אמירת הדברים (אבל לא לאמיתות התוכן). בתיק 2000, בית המשפט אישר הגשה של הפקה מחודשת של הקלטות נתניהו-מוזס בתיק 2000.

כניסת רה"מ בנימין נתניהו לדיון היום השישי לעדותו של ארנון מילצ׳ן בבית המשפט המחוזי בירושלים ובברייטון, 2 ביולי 2023. אורן בן חקון, אתר רשמי
ראש הממשלה נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים/אתר רשמי, אורן בן חקון

בסוף חודש ינואר, הורשע ארי הרו במרמה והפרת אמונים. ראש הסגל לשעבר של לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו שמשמש כעד מדינה הודה במסגרת עסקת טיעון במכירה פקיטבית חברת הייעוץ "H3 גלובל" שהיתה בבעלותו. הודאתו של הרו הושגה כחלק מהסכם עד המדינה שחתם עליו במסגרת תיקים 1000 ו-2000.

העונש שצפוי להיגזר על הרו הוא שישה חודשי עבודות שירות וקנס כספי בסך של 700 אלף שקלים, אך הוא עוד נתון להחלטת בית המשפט. על פי האישום, המכירה הפיקטיבית היא זו שאיפשרה להרו להיכנס לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בשנת 2014. במסגרת חקירתו של הרו, התגלה כי על אף שהתחייב למכור את החברה עם כניסתו לתפקיד ולא לעסוק בענייניה, הוא המשיך לנהל אותה גם אחרי מינויו, למרות שטען כי היא נמכרה תמורת שלושה מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully