וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר התפרע, תקף סוהר עם סיר של אוכל חם - ונעצר

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 23:22

אסיר פלילי בבית הסוהר רימונים שפך תכולת סיר לוהט על סמל המשמרת. כוח לוחמי שב"ס פרץ לאגף על מנת לטפל באירוע, ועצר את כלל האסירים שהיו מעורבים, בנוסף להזמנת חוקר משטרה. הסוהר שנפצע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל השומר, מצבו קל-בינוני

בווידאו: מציאת פלאפון בפעילות מודיעין של שב"ס/שב"ס

אסיר פלילי בבית הסוהר רימונים שפך היום (שלישי) סיר עם אוכל חם על סמל המשמרת. כח סוהרים לוחמי שב"ס פרץ לאגף על מנת לטפל באירוע ונכנס לתאו של האסיר, תוך כדי שימוש בגז מדמיע אישי. כלל האסירים אשר עפ"י החשד היו מעורבים נשלפו והוצאו מהאגף לטיפול משמעתי. הוזמן חוקר משטרה.

הסוהר שנפצע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל השומר, מצבו קל-בינוני. משב"ס נמסר כי "סוהרי שירות בתי הסוהר ימשיכו לפעול במקצועיות ונחישות ולא יאפשרו הפרות סדר בתוך מתקני הכליאה".

הפרות סדר בבתי סוהר 'אשל' ו׳רימונים׳: המעורבים הינם אסירים פליליים, המשתייכים לארגוני פשיעה ממספר אגפים בבתי הסוהר ׳רימונים׳ ו׳אשל'.  20 באוגוסט 2023. דוברות שב"ס
כח לוחמי שב"ס בפעולה בבית סוהר רימונים/דוברות שב"ס

לפני כמה ימים פורסם כי מ"מ נציב שב"ס, גונדר קובי יעקובי, החריף את המאבק נגד ראשי ארגוני הפשע. יעקבי החליט כי בעקבות גידופים ואיומים כלפי אנשי סגל, יועבר לבידוד ראש ארגון הפשע עודה קוטייר. בנוסף הועברו גם ראשי ארגוני הפשע נאסר חרירי, וזיאד וענן אבו נימר מארגונו של אבו לטיף. כל אחד מהם הועבר לבית סוהר אחר. בשב"ס טוענים כי הם השמיעו איומים וגידופים כלפי סוהר בזמן שהיו צריכים לצאת לחצר הטיולים. הם נשפטו משמעתית ונידונו לשבוע בבידוד.

לפי גורמים בשב"ס, מדובר בהמשך למדיניותו של גונדר קובי יעקובי של אפס סובלנות ויד קשה כלפי ארגוני הפשע בבתי הסוהר. בדיון בכירי שב"ס הובהר שכשראשי ארגוני הפשיעה מגישים בקשה בכל עניין הקשור למאסרם, נותנים אנשי המקצוע בשב"ס את המלצתם אם לאשרה או לדחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully