וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא למדת מ"שובר שורות"? מדען שמנהל מעבדת סמים הסגיר את עצמו בטעות למשטרה

22.2.2024 / 0:03

מדען מלונג איילנד שככל הנראה קיבל השראה מ"שובר שורות" להקים מעבדת סמים שמייצרת קריסטל מת' הסגיר את עצמו בטעות מביכה למשטרה כשהתקשר לדווח על פריצה

טריילר ל"שושר שורות"/Sony Pictures

מדען "מבריק" מלונג איילנד שהקים מעבדת סמים לייצור קריסטל מת' נעצר אחרי שהסגיר את עצמו בטעות למשטרה. נשמע לכם מוכר? אז מתברר שמצאנו את הייזנברג האמיתי מ"שובר שורות" אי שם באזור ניו יורק - רק שהוא כנראה לא היה חכם מספיק כמו וולטר וייט כדי לחמוק מידי המשטרה.

המדען התקשר בשנה שעברה לשוטרים כדי לדווח על פריצה למתקן שלו - בלי לעצור ולחשוב שיתכן והמשטרה תעשה קצת מעבר למה שהוא מבקש ממנה ותחקור מה בדיוק נמצא במתקן הזה. מתיו לשינסקי בן ה-23 התקשר למשטרה בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר ב-7 ביוני כדי לדווח על פריצה שמתרחשת בשעות אלו במתקן שלו שברונקונקומה, כך מסר משרד התובע המחוזי של מחוז סאפולק . כשהגיעה משטרת המחוז למקום, השוטרים מצאו שברי זכוכית בכניסה למעבדה, אותה הם בחנו והסיקו שהיא מייצרת בחשאי מת'אמפטמין וחומרים אסורים אחרים, כולל דימתילטריפטמין (סם ההזיה DMT), כך נמסר ממשרד התובע המחוזי.

במקום נמצאו יותר מ-100 פריטים של ציוד מעבדה, ריאגנטים כימיים וממיסים שנכנסים למת', יחד עם יותר מ-90 גרם של קריסטל מת', 625,000 מיליגרם של קטמין טהור ו-20 קנקני פלסטיק של גמא-בוטירולקטון (GBL), הדומה לסם האונס GHB, אמרו התובעים. כמו כן המשטרה מצאה במקום כ-40 אלף דולר במזומן.

מתיו לשינסקי הודה באשמת ייצור סמים בהשראת "שובר שורות". Suffolk County District Attorney’s Office, צילום מסך
מתיו לשינסקי הודה באשמת ייצור סמים בהשראת "שובר שורות"/צילום מסך, Suffolk County District Attorney’s Office

"הנאשם הפעיל מעבדת סמים בסגנון 'שובר שורות' וניסה להסתיר אותה תחת מסווה של עסק לגיטימי", אמר התובע המחוזי, ריי טירני, בהתייחסו לסדרת הדרמה בה מורה לכימיה מגלה שהוא חולה בסרטן סופני ופותח מעבדה לייצור סמים, "אני רוצה להודות לקציני משטרת המחוז שזיהו עדות למעבדת סמים חשאית במהלך ההגעה הראשונית שלהם למקום, כמו גם לתובעים שלנו ולחברים אחרים ברשויות אכיפת החוק על המאמצים ושיתוף הפעולה שלהם בחקירות הנאשם על הסמים הקטלניים שהוא הוציא לרחובות".

עוד בנושא:
שוטרים עצרו סוחרת סמים לוהטת - וגילו שהיא שוכבת עם המפקד שלהם

תיעוד קשה לצפייה: כוכבת הטיקטוק שעמדה בראש כנופיית סמים חוסלה באמצע הרחוב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לשינסקי טען בעמוד הלינקדאין שלו כי המעבדה שלו, Quantitative Laboratories LLC, מבצעת אנליזה לקנאביס. על אף שהודה בחקירה בייצור הסמים החזקים והקטלניים, עורך דינו ניסה לצייר תמונה חיובית של הלקוח שלו.

עורך הדין דיוויד בסו אמר ל-Newsday שהלקוח שלו הוא מדען מבריק שבחן את נזקי ההתמכרות לסמים "לטובת הציבור" והכחיש שמכר מת' מהמעבדה שלו. על אף שטען שלשינסקי הגיש בקשה לרישיון מהמחלקה לשימור הסביבה, הוא עבד הרשיונות הדרושים כשנעצר. "למרבה הצער, הוא עשה את זה בדרך הלא נכונה", אמר בסו לעיתון.

המדען/סוחר הסמים יעמוד כעת לדין בגין 13 אישומים, כולל מספר סעיפים של החזקה פלילית של חומר אסור וייצור לא חוקי של קריסטל מת', כך מסר משרד התובע המחוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully