וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסדר הטיעון: בנו של מייסד ארגון הפשע חרירי שוחרר לביתו

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 14:02

בית משפט השלום בכפר סבא גזר 12 חודשי מאסר על מואחד חרירי, בנו של יחיא, לאחר שנתפס מחזיק אקדח טעון כשהוא עטוף בגרביים. בנוסף, הוא וחבריו נתפסו כשהם זורקים תחמושת לגגות בניינים סמוכים. בגלל הסדר הטיעון המקל, הוא שוחרר לביתו לאחר שריצה את העונש במעצר

בית משפט השלום בכפר סבא גזר אתמול (שני) בעקבות הסדר טיעון, 12 חודשי מאסר על בנו של אחד ממייסדי משפחת חרירי, וזאת לאחר שהורשע בגין סיוע והחזק נשק ועבירה של שיבוש מהלכי משפט בצוותא. לאחר הפחתה מנהלית של חודשי המאסר, עונשו של חרירי התקזז עם ימי מעצרו לאורך המשפט, והוא שוחרר לביתו עם סיומו של הדיון שהתקיים. בנוסף לכך, בית המשפט הטיל עליו קנס כספי בסך 1,500 שקל ו-6 חודשי מאסר על תנאי.

מואחד אגבריה חרירי (20) מג'לג'וליה, בנו של יחיא חרירי שנחשד לאחד ממייסדי ארגון הפשע המוכר של המשפחה, נעצר לפני כתשעה חודשים על ידי חוקרי היאחב"ל בחשד שהחזיק בביתו אקדח טעון כשהוא עטוף בגרביים. כאשר הגיעו השוטרים לביתו, חרירי זרק כלי נשק שונים ותחמושת אל עבר גגות בניינים סמוכים יחד עם שניים נוספים שסייעו לו: קוסאי זקגטי ועומרי ראבי, גם הם בשנות ה-20 לחייהם מג'לג'וליה.

נשק לא חוקי שהוחזק על ידי בנו של אחד ממייסדי משפחת חרירי. ללא, מערכת וואלה
נשק לא חוקי שהוחזק על ידי בנו של אחד ממייסדי משפחת חרירי/מערכת וואלה, ללא

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד חרירי בגין עבירות של החזקת נשק, אביזר ותחמושת ושיבוש מהלכי משפט והאשימה גם את השניים שסייעו לו, בגין שיבוש מהלכי משפט בצוותא. התשתית הראייתית לכתב האישום כללה בין היתר תיעודים ממצלמות אבטחה ודגימת DNA של חרירי על כת האקדח.

בעקבות טיעוני ההגנה לקושי ראייתי שנבע מכך שעל האקדח נמצא גם DNA של מעורב נוסף שזהותו אינה ידועה וכמו כן שקיים קושי להוכיח כי חרירי הוא אכן האדם שהשליך את האקדח מגג הבית, הצדדים הגיעו בסוף להסכמה על הסדר טיעון. לפי הסדר הטיעון הנאשם חרירי יודה ויורשע בעבירה של סיוע והחזקת נשק- עבירה שהיא מקלה ביחס לעבריה שיוחסה לו קודם לכן של החזקת נשק, אביזר ותחמושת.

על שני הנאשמים האחרים, זקגטי וראבי, בית המשפט הטיל 4 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 750 ₪ לאחר שהודו בשיבוש החקירה. במהלך הדיון בו הוטל עליהם עונשם, אמרו הנאשמים: "אנו מצטערים".

עו"ד אתנה אדרי. באדיבות המצולמים
עו"ד אתנה אדרי/באדיבות המצולמים
עו"ד אמיר נאטור. באדיבות המצולמים
עו"ד אמיר נאטור/באדיבות המצולמים

"במסגרת הסדר הטיעון לקחנו בחשבון קושי ראייתי ניכר, מעורבות של אחרים שלא ידוע חלקם", טענה בדיון עו"ד בת אל גססה מפרקליטות מחוז מרכז. "על מוצגים אחרים נמצא DNA של אחרים". עוד הוסיפה: "עוד לקחנו בחשבון את העובדה כי הנאשמים לקחו אחריות וחסכו מזמנם של העדים".

עו"ד אתנה אדרי שייצגה את חרירי יחד עם עו"ד אמיר נאטור, הוסיפה: "מדובר בעיקר בקשיים ראייתיים מובהקים שהועלו בדין ודברים בין ההגנה למאשימה. חסכון בזמן של העדים העיקריים שהגיע וזמן שיפוטי ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully