וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפרד מהארץ שלמענה לחם ואותה אהב": מעוז מת מפצעיו לאחר שנאבק על חייו

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 9:48

מעוז שירת בסיירת צנחנים ונלחם על חייו בשבוע האחרון ואמש נקבע מותו. הוא הותיר אחריו הורים ורדה ואיתן ואח לארבעה אחים ואחות. למד בישיבה התיכונית בדימונה ולאחר מכן בישיבת ההסדר 'אבינועם' בתפוח ומשם התגייס לצבא. אחיו דוב: "בואו לחלוק לו כבוד אחרון"

בווידאו: צוות הקרב של סיירת צנחנים בהיתקלות עם מחבלים וחילוץ לוחמים תחת אש* 28.01.24/דובר צה"ל

מעוז מורל, לוחם סיירת צנחנים, תושב היישוב טלמון בבנימין, שנפצע אנוש לפני כשבוע, מת אתמול מפצעיו - כך התיר לפרסום הבוקר (שלישי) דובר צה"ל.

מעוז בן 22, בנם של ורדה ואיתן ואח לארבעה אחים ואחות. למד בישיבה התיכונית בדימונה ולאחר מכן בישיבת ההסדר 'אבינועם' בתפוח ומשם התגייס לצנחנים.

דוב, אחיו של מעוז, נפרד ממנו בהודעה וכך כתב: "אחי היקר והאהוב הי"ד, השיב את נשמתו השמימה הערב. הלוייתו תתקיים מחר בשעה 12, בהר הרצל. נשמח אם תבואו לחלוק לו כבוד אחרון. השבעה תתקיים בבית הורי, בהתנחלות טלמון. אשמח שחברי, גם חברי מהעבר, גם אם הם היום פוליטיקאים שדעותיהם רחוקות ממני, יבואו לנחם אותי. שעות הניחום יתפרסמו בהמשך".

מעוז מורל, תושב היישוב טלמון בבנימין, שנפצע אנוש לפני כשבוע לאחר שלחם ברצועת עזה, נפטר הערב מפצעיו. באדיבות המשפחה
מעוז מורל, נפטר אמש מפצעיו לאחר שנלחם על חייו בשבוע האחרון/באדיבות המשפחה

"מעוז היה תלמיד שובב שהתקשה לשבת, אבל מרגע שסימן מטרה הוא לא עזב אותה", סיפר עליו הרב יוני אקשטיין, מורו של מעוז בישיבת בדימונה "לא וויתר, בעיקר לא לעצמו, זה היה כל כך מרגש לראות אותו אוסף את כל כוחותיו, במאמץ גדול, למען המטרה".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, כתב מוקדם יותר אתמול עם היוודע הבשורה על מותו: "שבוע שלם שכב מעוז בין שמיים לארץ, נפרד מהעולם הזה בהדרגה ונפרד מהארץ שלמענה לחם ואותה אהב. משפחתו המדהימה עטפה אותו באהבה עד שהחזיר את נשמתו לבורא. אנחנו בוכים ואבלים על עלם חמודות, מהדור הצעיר והיפה של בנימין שמוביל קדימה בערכים, במידות וגם בשדה הקרב. נלווה את משפחת מורל בכל שידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully