וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: ישראל תשמור על שליטה ביטחונית מלאה באיו"ש ובעזה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 19:19

בהודעה שפורסמה על ידי לשכת רה"מ נכתב כי מתחילת הלחימה עומדת ישראל בפני לחצים בינלאומיים, כשבימים האחרונים נוסף לחץ ל"כפיית הקמת מדינה פלסטינית". "דוחים זאת על הסף, יש אחדות בנושא", צוין, והובהר: "ישראל תשמור על שליטה ביטחונית מלאה בכל השטח מערבית לירדן"

נתניהו: ישראל תשמור על שליטה ביטחונית מלאה באיו"ש ובעזה/לע"מ

נתניהו מבהיר: ישראל תשמור על שליטה ביטחונית מלאה ברצועת עזה וביהודה ושומרון. כך, בהודעה שפורסמה הערב מטעם לשכתו.

"במשך חמישה חודשים אנחנו מנהלים מערכה מדינית חסרת תקדים שאפשרה ללוחמינו את חופש הפעולה כדי להשיג את כל מטרות המלחמה", נכתב בהודעה שמסר. "בתקופה זו הדפנו לחצים בינלאומיים רבים שכוונו לעצור את המלחמה לפני השגת כל יעדיה, כשבימים האחרונים אנחנו עדים ללחצים מסוג חדש: ניסיון לכפות עלינו באופן חד-צדדי הקמת מדינה פלסטינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל".
 
"אנחנו דוחים זאת על הסף", הבהיר ראש הממשלה, שהוסיף כי הביא בפני הממשלה הצעת החלטה שקובעת שישראל תתנגד לניסיון לכפות עליה חד-צדדית הקמת מדינה פלסטינית, שתובא הערב גם כהצעה מוסכמת לאישור הכנסת. "למרות שיש דעות שונות בתוך הממשלה לגבי הסדר הקבע, ההצעה הזאת התקבלה פה אחד ותזכה לרוב גורף", טען, "כולנו מאוחדים בעמדה שאסור לישראל להיכנע לתכתיב בינלאומי בעניין כל כך קיומי".

נתניהו: ישראל תשמור על שליטה ביטחונית מלאה באיו"ש ובעזה. ללא, לשכת העיתונות הממשלתית
עם או ללא הסדר קבע, ישראל תשמור על השליטה הביטחונית מערבית לירדן. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, ללא

"גם אלה שיש להם דעות שונות, מסכימים שאחרי 7 באוקטובר עלינו לקבל בעצמנו את ההחלטות שנוגעות לקיומנו ולעתידנו", הוסיף רה"מ, וקרא "לכל המפלגות הציוניות" להצביע בעד ההצעה.

"בכל מצב, עם או בלי הסדר קבע, ישראל תשמור על השליטה הביטחונית המלאה בכל השטח מערבית לירדן, כולל כמובן יהודה ושומרון ורצועת עזה", הבהיר. "עמדתי בנוגע להקמת מדינה פלסטינית הייתה ונותרה ברורה. היא רק התחזקה אחרי הטבח הנורא של 7 באוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully