וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות בישראל: באיראן הגבירו את קצב יצור הנשק - והמשלוחים לחיזבאללה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 17:21

מטרת היחידה להוביל את תהליכי המוכנות במטה לטובת משימות במעגל זה. במהלך המלחמה בוצעו עשרות מבצעים בצפון במטרה לסכל העברת אמל"ח ומערכות נשק מאיראן לחיזבאללה, כשלפי ההערכות הועברו בין היתר טילים וכטב"מים שיוצרו באיראן - וזו מייצרת נשק בהיקף רב עבור הארגון

בווידאו: חמינאי מבהיר שאיראן תקיים את הסכם הגרעין, רק אם ארה"ב תסיר את הסנקציות/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

"מחלקת איראן": זהו שם היחידה החדשה שהוקמה במטה הלחימה של חיל האוויר בחודש שעבר. מטרת היחידה, כך לפי החיל, להוביל את תהליכי המוכנות במטה המבצעי לטובת משימות במעגל זה.

במהלך המלחמה בוצעו עשרות מבצעי המערכה שבין המלחמות (מב"ם) בזירה הצפונית במטרה לסכל העברת אמצעי לחימה ומערכות נשק מאיראן לידי חיזבאללה, כשלפי ההערכות איראן העבירה לידי ארגון הטרור טילי קרקע אוויר, כלי טיס לא מאוישים וכן טילי נ"ט מתקדמים. זאת, במסגרת עבודתה הבלתי פוסקת של התעשיות הביטחוניות האיראניות לייצור נשק עבור חיזבאללה.

חמינאי: נקיים את הסכם הגרעין רק אם ארה"ב תסיר את הסנקציות
7.2.21. רויטרס
"מחלקת איראן" הוקמה כדי להוביל תהליכי מוכנות במטה המבצעי. חמינאי/רויטרס

בשבוע שעבר, דווח כי ישראל עומדת מאחורי שני פיצוצים שאירעו בצינורות גז מרכזיים באיראן. גורמים רשמיים אמרו לטלוויזיה הממלכתית כי הפיצוצים לא גרמו לנפגעים או לשיבושים ברשת אספקת הגז הארצית, אולם כי חקירה ראשונית מצביעה על חבלה. עם זאת, כמה כלי תקשורת איראניים דיווחו כי אספקת הגז לתעשיות ולמשרדים תופסק היום בכמה מחוזות ברחבי איראן בעקבות התקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully