וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "הבריחה טלפונים לאסירים - תמורת שוחד של 30 אלף שקלים"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 22:22

אירית הראל ברקוביץ' מקרני שומרון מואשמת כי דאגה לצייד בחשאי את האסירים בכלא רימונים, שבו עבדה, בטלפונים סלולריים. בשלב מסוים נפגשה מחוץ לכלא עם אדם שנשלח מטעם אחד האסירים, וקיבלה ממנו התקני זיכרון שהבריחה פנימה. באירוע אחר, העבירה לאסיר שעוני יד שרכשה

בווידאו: נעצרה עו"ד ממרכז בחשד שהבריחה סמים לאסיר/צילום: דוברות שב"ס

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד אירית הראל ברקוביץ', בת 44 מקרני שומרון שהבריחה מכשירים סלולריים והתקנים ניידים לאסירים בכלא רימונים, זאת בעת שהיא עובדת בין כותלי המתקן ובתמורה לשוחד.

מכתב האישום עלה כי ברקוביץ', שעבדה בתור מנהלת אבטחת איכות ומנהלת של מפעל ייצור בתוך תחומי המתקן, קיבלה בקשה מהאסיר אחמד בן סאלים דגאני, בן 44 מירושלים, לשכפל עבורו תוכן מתוך כונן זיכרון. תחילה זו סירבה, אולם משזה הציע לה דמי שוחד נענתה להצעה.

בכמה הזדמנויות, זה האסיר מסר לידיה התקני זיכרון שהכילו סרטונים, סרטונים פורנוגרפיים, תמונות ושירים בתמורה לדמי שוחד, והנאשמת מסרה לו אותם בחזרה עם תכנים משוכפלים. בשלב מסוים אף נפגשה מחוץ לכותלי הכלא עם אדם שנשלח מטעמו של האסיר, שמסר לידיה התקני זיכרון אותם הבריחה לתוך הכלא. באירוע אחר, רכשה מספר רב של שעוני יד והעבירה אותם לאסיר.

כלא רימונים. משה שי, פלאש 90
תושבת השומרון הואשמה בהברחת מכשירים סלולריים לאסירים/פלאש 90, משה שי

לפי ההערכות, הנאשמת ביצעה את המעשים בתמורה לסך דמי שוחד המוערך ב25-30 אלף שקלים. מיוחסות לה ולאסיר שביצע איתה את המעשים עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הכנסת ציוד קצה רט"ן לבית הסוהר בצוותא, קבלת שוחד ומתן שוחד.

הנאשמים נעצרו לאחר שהתקיימה חקירה סמויה משותפת של חוקרי תחנת שדות והיחידה לבטחון מידע של שב"ס. כאשר החקירה הבשילה, היא עברה לשלב הגלוי, במהלכו החשודה נעצרה ובתום חקירתה נכלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully