וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הדריסה של רפאל אדנה: הנאשמת קרול פסלר הודתה והורשעה בהפקרה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 13:46

הנאשמת קרול פסלר הודתה והורשעה בהפקרתו של רפאל אדנה בן ה-4. פסלר הורשעה רק בסעיף של הפקרה בהתאם לכתב האישום נגדה ולא בסעיף המתה בקלות דעת כפי שדרשו בני משפחתו במחאתם נגד כתב האישום שהוגש

בוידאו: נתיבי איילון נחסמו במהלך הפגנת "צדק לרפאל"/מערכת ואללה!

הנאשמת קרול פסלר הודתה והורשעה היום (שני) בהפקרתו של רפאל אדנה בן ה-4 בבית המשפט המחוזי לתעבורה בפתח תקווה. פסלר הורשעה רק בסעיף של הפקרה בהתאם לכתב האישום נגדה ולא בסעיף המתה בקלות דעת כפי שדרשו בני משפחתו במחאתם נגד כתב האישום שהוגש. שמחה אדנה, אמו של רפאל, התמוטטה במהלך דיון.

אדנה בן ה-4 נפגע מרכב בשדרות בן גוריון בעיר לפני בחודש יוני שעבר, בזמן שטייל עם סבו ואחיו. הוא מת מפצעיו כעבור ארבעה ימים. הנהגת הפוגעת לא עצרה ונמלטה מהזירה. המשטרה עצרה למחרת אם ובתה בחשד שדרסו את אדנה, נמלטו מהזירה, וניסו לשבש חקירה כשלפי גורמים במשטרה, הן התכוונו לקחת את הרכב למוסך. מממצאי החקירה עלה כי הבת, בעלת הרכב, שהייתה רשומה כנהגת בזמן התאונה, לא שהתה ברכב.

קרול פסלר, נאשמת בדריסת רפאל אדנה. יותם רונן
הורשעה בהפקרת רפאל אדנה. קרול פסלר, הנאשמת בדריסה/יותם רונן
משפחתו של הילד רפאל אדנה שנדרס למוות בדיון. יותם רונן
מוחים נגד כתב האישום שהוגש. משפחת אדנה בדיון בבית המשפט/יותם רונן
משפחתו של הילד רפאל אדנה שנדרס למוות בדיון. יותם רונן
רפאל נפגע מרכבה של פסלר בזמן שטייל עם סבו ואחיו. משפחת אדנה בדיון/יותם רונן

למרות המחאה הציבורית שהתעוררה, כתב האישום שהוגש לא כלל עבירות הריגה, לאחר שבוחני תנועה קבעו שהתאונה הייתה בלתי נמנעת. הזעם של המשפחה הופנה גם כלפי בתה של הנאשמת, ד"ר היידי פסלר, אלא שממצאי החקירה העלו שככל הנראה איכון סלולרי, עדים ומצלמות הצביעו על כך שהיא לא הייתה ברכב בזמן התאונה, וזאת בניגוד לטענה שהופצה ברשת שהיא למעשה הייתה הנהגת הפוגעת.

"בכל שנותיי כעורכת דין לא נתקלתי בהתנהלות מוזרה כל כך איך הנאשמת יכולה להודות באשמה ולכפור בסעיפי האישום?" עו"ד רוני אלוני סדובניק המייצגת את משפחת אדנה. "אין חיה כזאת בתחום הפלילים. הסחבת בתיק נועדה לרקוד על שתי חתונות: גם לא להודות וגם להימנע ממצב שבו יתבררו העובדות האמיתיות, שהרי אם תתבררנה המדינה תרעד".

רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
רפאל אדנה בן ה-4 שנהרג/באדיבות המשפחה

בחודש אוגוסט, משפחתו של רפאל אדנה הפגינה יחד עם מצטרפים נוספים בתל אביב תחת הכותרת "צדק לרפאל". בתחילה ההפגנה התמקדה מול הפרקליטות בתל אביב, ולאחר מכן חסמו המפגינים את צומת בגין-קפלן ונתיבי איילון לדרום במחלף השלום. המוחים דרשו להחמיר בעונשה של הנהגת קרול פסלר, שפגעה בו ברחוב בן גוריון בנתניה בחודש מאי, כשהיה עם אחיו וסבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully