וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד אחותו של סלאח אל ערורי בגין תמיכה בארגון טרור

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 9:45

המשטרה פרסמה כי הגישה כתב אישום נגד דלאל סלימאן, אחותו של סלאח אל ערורי שחוסל. סלימאן העבירה כספים לחמאס, ובשביעי באוקטובר התראיינה לתקשורת והשמיעה דברי הסתה. כתב האישום כלל סעיפי ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 14 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון/דובר צה"ל

משטרת ישראל פרסמה היום (שני) כי הגישה כתב אישום נגד דלאל סלימאן, אחותו של צלאח אל ערורי - סגן ראש הלשכה המדינית של ארגון חמאס שחוסל בחודש ינואר. סלימאן נעצרה על ידי לוחמי מג"ב לאחר חיסולו של אחיה.

בתום חקירה לצד פעילות מודיעינית ומבצעית שנוהלו באגף החקירות והמודיעין של מג"ב איו"ש, הוגש לפני כשבועיים כתב אישום נגד דלאל סלימאן, אחותו של סגן ראש הלשכה המדינית של ארגון חמאס, לאחר שהעבירה כספים, הסיתה ותמכה בו.

לפי עובדות כתב האישום המייחס לסלימאן שורה של עבירות בהן ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת. במהלך חודש אפריל 2022, במסגרת הסדר ביניהם לפיו היא תחזיק כספים רבים ותעביר אותם לגורמים שונים ובני משפחה, פנתה לאחיה צלאח בוואסטאפ וביקשה ממנו לשחוט עגל לרגל חג הקורבן ולחלק אותו לתושבי עזה, ובתמורה רכשה טבעת לגיסתה וקמין גז לאמה.

לקראת הריסת ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בצומת רעם. דוברות משטרת ישראל
עצרו את הנאשמת בעיירה עארורה. לוחמי מג"ב/דוברות משטרת ישראל

בהמשך החודש ביקשה מסלאח לחלק אלפי שקלים לתושבים נזקקים בעזה וזה העביר לה תיעודים בהם נראים אנשים מחלקים כספים בעזה. בעקבות כך העבירה הנאשמת לאמה ולבני משפחתה אלפי שקלים נוספים. עוד עולה מהכתב אישום, כי העברות הכספים ההדדיות נמשכו גם בשנה שלאחר מכן, מחד, היטיבו עם בני משפחתו המורחבת של אל ערורי, ומאידך, היטבו עם ארגון הטרור חמאס ותדמיתו. בנוסף, נאשמת דלאל כי נסעה לערב הסעודית במהלך חודש אפריל 2023 ונפגשה עם בכירי הארגון, בהם איסמאעיל הניה וחאלד משעל.

עוד נאשמת סלימאן בעבירת הסתה ותמיכה בארגון טרור בכך שהתראיינה למספר כלי תקשורת פלסטינים בעקבות חיסול אחיה סאלח אל ערורי והביעה תמיכה בארגון חמאס. "אני אם כתיבה אחותו של השייח' סאלח השבח לאל הגדול אשר זיכה אותנו בהפיכת אחי לשהיד", אמרה סלימאן בראיון לערוץ "ארם", "צלאח נהג להרגיע את אמא שלי כל יום, הו אלוהים, תן לי מות קדושים כל יום, השבח לאללה ריבון העולמים. אני וכל העם הפלסטיני מתייסרים על מות הקדושים שלו".

עוד אמרה סלימאן כי "פלסטין ילדיי, המנהיג שלי נרצח, ומנהיג גדול יותר יבוא בעזרת אללה והניצחון מגיע, הניצחון מגיע בעזרת אללה. שאללה יחזק אותם ואללה יעניק להם את הניצחון, למעשה הם מנצחים, מנצחים השבח לאללה ריבון העולמים. אלוהינו יחזק אותם, הניצחון במרחק של שעה ברוך ה'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סאלח מוחמד סולימאן אל-עארורי  שחוסל בתקיפות צהל ברובע דאחיה בביירות 02 בינואר 2024. ללא, אתר רשמי
אחיה של סלימאן, סאלח מוחמד סולימאן אל-עארורי שחוסל בביירות/אתר רשמי, ללא

בחודש ינואר האחרון, לאחר הכוונה מודיעינית שהתקבלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של מג"ב איו"ש, עצרו כוחות מג"ב את הנאשמת בעיירה עארורה.

הנאשמת, בת 52 תושבת עארורה שבצפון רמאללה, הועלתה החודש לבית המשפט הצבאי יהודה, שם הוגש נגדה כתב אישום, שכלל סעיפי ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully