וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פורר לקראת ההצבעה על הדחת כסיף: "העמיד בסכנה את ביטחונה של מדינת ישראל"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 23:57

חבר הכנסת מישראל ביתנו פנה לחבריו המחוקקים לקראת ההצבעה על הדחת ח"כ חד"ש שתתקיים מחר במליאה. את ההצעה הגיש פורר לאחר שכסיף חתם על עצומה נגד המלחמה בעזה: הוא הוכיח שהוא תומך במאבק המזוין נגד מדינת ישראל, עוד לפני בחירתו לכנסת"

דיון סוער בוועדת הכנסת על הדרישה להדיח את ח"כ עופר כסיף/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת מישראל ביתנו עודד פורר, שהגיש בינואר בקשה להדחת חה"כ עופר כסיף מחד"ש, לאחר שזה חתם על עצומה נגד המלחמה בעזה, פנה היום (ראשון) לכלל חברי הכנסת לקראת ההצבעה במליאה על הבקשה. "הכנסת היא בית הנבחרים של מדינת ישראל, שיש בו מגוון דעות, מתנהלים בו ויכוחים והוא המקום לליבון המחלוקות בחברה הישראלית. אך עדיין, גם לוויכוחים והדיונים יש כללים ברורים שאמורים להגן על הדמוקרטיה הישראלית ועל בטחונה של מדינת ישראל", כתב פורר, שהגיש את בקשת ההדחה לאחר שכסיף חתם על העצומה נגד המלחמה בעזה. "אמירותיו ומעלליו של חבר הכנסת כסיף מוכרים לכולנו. ועדת הבחירות המרכזית כבר פסלה את התמודדותו לכנסת ה-21. משחתם חבר הכנסת כסיף על העצומה, הקובעת שמדינת ישראל ביצעה רצח עם, הוא לא רק הביע תמיכה במהלכים המובלים על ידי אויבינו בזמן מלחמה, אלא שהוא העמיד בסכנה את ביטחונה של מדינת ישראל וחיילי צה"ל".

"מעשהו של ח"כ כסיף העמיד בסכנה את מאות אלפי הלוחמות והלוחמים שלנו שנמצאים בחזית. לו תתקבל התביעה בהאג, הם יהיו חשופים למעצרים ותביעות בבתי דין ברחבי העולם, בשל הקביעה כי ישראל מבצעת רצח עם", המשיך פורר. "חומרת התמיכה שהביע כסיף כבדה יותר אפילו מהברחת הטלפונים לאסירים הביטחוניים, שביצע בזמנו ח"כ גטאס. כבר כעת, כשהתביעה מתבררת, קיבלו אישים שונים בישראל אזהרת מסע, לגבי מדינות רבות בעולם, מחשש שייעצרו. קבלת התביעה, תעמיד את כל חיילי צה"ל, בסדיר ובמילואים, בסכנה דומה".

עופר כסיף, 12 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
עופר כסיף, 12 בפברואר 2024/ראובן קסטרו

"ח"כ כסיף תומך במאבק המזוין נגד מדינת ישראל. הוא הוכיח זאת בהתנהלותו לפני שנבחר לכנסת. הוא הבהיר זאת בהתנהלותו לאורך שנות כהונתו בכנסת ונתן את ההוכחה החותכת כעת, משחתם על עצומה שתומכת במאבק החמאס, כשהיא קובעת כי טענותיו השקריות הן אמינות. יודגש, כי על אף שניתנה לכסיף בוועדת הכנסת האפשרות לחזור בו מחתימתו על העצומה, הוא סירב לעשות זאת ונשאר איתן בדעתו. ממש כפי שהוא ממשיך לטעון שפגיעה בחיילי צה"ל ובמתיישבים היהודים ביהודה ושומרון אינה טרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully