וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד צעיר מבת ים שדקר צעיר נוסף בידו

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 23:13

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב בת ים בת 20, בחשד שתקף בסכין צעיר אחר, גם הוא בן 20, תושב חולון. צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי לקורבן ופינו אותו לבית החולים. החשוד, נתפס כשהוא מתחבא בבית אמו שבבת ים

בווידאו: בגלל ויכוח על חניה: נעצר ורוסס עם גז פלפל על ידי שוטר/לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב בת ים בן 20 בחשד לתקיפה בסכין של צעיר אחר בחולון. על פי כתב האישום, החשוד דקר צעיר אחר בידו, ונעצר כשהוא מסתתר בבית אימו. צוותי מד"א העניק טיפול רפואי לקורבן.

על פי כתב האישום, החשוד, תושב בת ים בן 20, רכב על קורקינט חשמלי ועצר ליד הקורבן, צעיר בן 20 גם הוא, בכביש בחולון. עימות מילולי החל בין השניים, כשבמהלכו שלף החשוד סכין ודקר את הקורבן בידו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לקורבן ופינה אותו לבית החולים.

ידו של צעיר בחולון שהותקף בסכין על ידי רוכב קורקינט חשמלי חשוד. 18 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
הקורבן, צעיר בן 20 מחולון, שנדקר בידו/דוברות משטרת ישראל

עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת חולו הגיעו למקום והחלו בסריקות, במהלכן מצאו את החשוד כשהוא מסתתר בבית אימו בבת ים. השוטרים עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה. בסיומה של החקירה, הגישה הפרקליטות של מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשוד.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully