וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בפיקוד הדרום: "חמאס מחפשים מחליף לסינוואר, יש מכרז"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 18:20

בהערכת מצב בפיקוד הדרום, מסר שר הביטחון כי ארגון החאמס איבד את האמון במפקדיו. "אין גורם ששולט ואין גורם שפועל". עוד מסר על הישגי צה"ל האחרונים ברצועה, בהם הכנעה של כ-200 מחבלים בבית החולים נאסר ופירוק חטיבת ח'אן יונס, "המחבלים מפחדים להילחם"

בווידאו: גלנט: “חמאס מחפש מחליף לסינוואר”/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (ראשון) הערכת מצב בפיקוד הדרום, יחד עם מפקד הפיקוד אלוף ירון פינקלמן וקציני המטה של הפיקוד. במהלך הערכת המצב, מסר גלנט כי חמאס איבד אמון במפקדיו ומחפש כעת להחליף את סינוואר, "יש מכרז מי יהיה הגורם שולט - תחנת עזה של החמאס לא עונה". עוד הוסיף ומסר כי צה"ל הביס את חטיבת ח'אן יונס של החמאס, "לא מתפקדת כגורם צבאי בשום דרך".

במהלך הערכת המצב, הוצגה לשר הביטחון ההתקדמות המבצעית של הכוחות בעזה, בדגש על הפעילות במרחב בית החולים נאצר. כמו כן, הוצגה לשר הביטחון התוכנית המבצעית להמשך הלחימה מול חמאס במחנות המרכז ורפיח.

שר הביטחון יואב גלנט ללוחמי הימ״מ לאחר המבצע לשחרור החטופים: ״לא ירחק היום ויהיו מבצעים נוספים״. משרד הביטחון
"חטיבת חאן יונס לא מתפקדת כגורם צבאי". גלנט/משרד הביטחון

"ההעמקה של הפעולה בח'אן יונס ממשיכה להוכיח את עצמה", מסר שר הביטחון גלנט, "יש 200 מחבלים שנכנעו בבית החולים נאסר, עשרות בבית חולים אמל, המשמעות היא אובדן רוח הלחימה". שר הביטחון הוסיף ומסר כי "אנשים שהיו עם אר פי ג'י, אמצעי לחימה ורובים, הגיעו לרגע האמת - ולא נלחמו. זה מעיד משהו על הבנתם את יחסי הכוחות, על זה שהם הבינו שגורלם יהיה כניעה או מוות, אין אפשרות שלישית".

שר הביטחון הוסיף ומסר כי לטענתו, ארגון החמאס איבד את האמון במפקדיו. "זה דבר מאוד מאוד בולט", מסר, "תחנת חמאס-עזה אינה עונה, אין עם מי לדבר כמנהיגות בשטח והנהגת החוץ מחפשת הנהגת פנים. זאת אומרת יש מכרז של מי ינהל את עזה, אין גורם ששולט ואין גורם שפועל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. דובר צה"ל
"תחנת חמאס-עזה אינה עונה, אין עם מי לדבר כמנהיגות בשטח". כוחות צה"ל ברצועה/דובר צה"ל

שר הביטחון הוסיף ומסר כי חטיבת חאן יונס של חמאס הוכרעה וכי כעת היא "לא מתפקדת כגורם צבאי בשום דרך". "חמאס נותר עם שוליים במחנות המרכז ועם חטיבת רפיח ומה שעומד ביניהם לבין מיטוט מוחלט כמערכת צבאית זה החלטה של צה"ל", מסר גלנט, "אין פה מי שיבוא לעזרתם - אין איראנים, אין סיוע בינלאומי ומה שבא ליד ביטוי פה זה נחישות, התמדה, והמערכת הצה"לית והלאומית".

בנוגע לעתיד הלחימה, מסר גלנט כי "אין לנו זכות לעצור כל עוד יש 134 חטופים בשטח", והוסיף כי צה"ל עתיד לפרק אתך ששת הגדודים הנותרים ברצועה. "כל מי ששואל את עצמו מה עושים, קודם כל, הלחץ הזה או באופן ישיר, כתוצאה ממבצעים, כמו המבצע המצוין שהוצאתם בצפון רפיח, או כתוצאה מתהליכים הסדריים שבסופו של דבר מביאים את החטופים", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully