וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון זליכה תובע חצי מיליון שקלים מחברה שעמד בראשה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 13:57

החשב הכללי לשעבר שימש כיו"ר דירקטוריון חברת תות שהחזיקה 25% ממניות ארקיע במטרה לשמור אותן עבור עובדי חברת התעופה. בתום 11 שנים בתפקיד, פוטר זליכה וכעת הוא דורש את הפיצויים המגיעים לו לפי ההסכם וכתב בתביעה: "הנתבעת הפרה את חיוביה לפי דין והסכם"

בווידאו: פרופ' זליכה הציג את רשימת הפלגה הכלכלית לכנסת/צילום: לע"מ

החשב הכללי לשעבר, פרופ' ירון זליכה, הגיש תביעה נגד חברה שהחזיקה בעבר 25% ממניות ארקיע בסך חצי מיליון שקלים - כך עולה מכתב תביעה שהגיש היום (ראשון) לבית המשפט השלום בתל אביב.

זליכה, שימש במשך 11 שנים בתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת תות (TUT) - תאגידי עובדי תעופה ותיירות בע"מ שמטרתה להחזיק במניות בארקיע עבור עובדי ארקיע. בשנת 2023 סיים זלכיה את תפקידו בחברה ובשל כך טוען שמגיע לו את הסכום שתבע, וכך כתב זליכה בתביעה: "בחודש אוקטובר 2023 החליט דירקטוריון הנתבעת לסיים את כהונתו של התובע באופן מיידי. הנתבעת הודתה הלכה למעשה כי התובע זכאי לדמי הודעה מוקדמת אולם בסך של 50,000 שקלים בלבד, סכום נמוך מהמגיע לו בפועל".

ירון זליכה במהלך נאומו בהפגנת העצמאיים, פארק צ'ארלס קלור, תל אביב 18 ביולי 2020. ראובן קסטרו
"הנתבעת הודתה שהתובע זכאי לדמי הודעה מוקדמת בסך 50 אלף שקלים. פרופ' ירון זליכה/ראובן קסטרו

לדבריו, "בנוסף, הנתבעת מיאנה להכיר בזכאות התובע לסך של 320,000 ש"ח כאמור לעיל. התובע לא הסכים לוותר על זכויותיו. הנתבעת הפרה את חיוביה לפי דין והסכם, לפיהם עליה לשלם לתובע את הסכומים המגיעים לו. בגין הפרה זו מגיע לתובע פיצוי כספי בסך של חצי מיליון שקלים בתוספת ריבית והצמדה כדין", כתב זליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully