וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפתו את ההורים לעיני הפעוט וגנבו את רכב המשפחה: 3 יואשמו בשוד מזוין ב"הולילנד"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 11:11

צעירים ממזרח ירושלים חשודים שהתחפשו לשליחים ונכנסו לדירה של משפחה. לאחר שתקפו אותה, חלק מהם לקחו את רכב היוקרה מחניון הבית ונמלטו עמו. המשטרה הצליחה לעצור את נהג הרכב הגנוב, לאחר שירתה בו. מאוחר יותר נעצרו השניים הנוספים. חשודים נוספים בפרשה עדיין נחקרים

במסווה של שליחים: כפתו את ההורים לעיניי התינוק - ושדדו את רכב היוקרה/דוברות משטרת ישראל, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שלושה צעירים יואשמו בשוד מזוין במתחם הולילנד בירושלים, במהלכו התחפשו לשליחים, וכפתו הורים לעיני בנם הפעוט, תוך שגנבו מהם רכב יוקרה ורכוש נוסף. במשטרה עדיין נחקרת מעורבותם של חשודים נוספים בפרשה.

השוד אירע לפני מספר שבועות, במתחם הולילנד שבשכונת רמת שרת שבדרום העיר. הצעירים החשודים הגיעו לדירה פרטית במסווה של שליחים, ושם תקפו באלימות את בני המשפחה המתגוררים בה. לאחר מכן הם כפתו בחבלים את הגבר ואשתו לעיני בנם הפעוט, לקחו את המפתחות לרכב שלהם ורכוש נוסף, ונמלטו משם.

מעט לאחר מכן, המשטרה הצליחה להתחקות אחר הרכב שנשדד, ובו נוהג החשוד, תושב מזרח ירושלים בן 18, כשהוא נמצא ליד גן סאקר בעיר. המשטרה חסמה את דרכו, וניסתה לעכבו, אלא שהוא המשיך בנסיעה ודרש את אחד השוטרים, שנפגע ברגלו. בתגובה ירה לעבר החשוד ופצע אותו באורח בינוני. כוחות נוספים שהגיעו לזירה החלו בסריקות במקום במטרה למצוא חשוד נוסף שהספיק להימלט בינתיים מהרכב, וחקירה אודות הפרשה נפתחה.

פרויקט הולילנד בירושלים. סטודיו ימית הפקות, דוברות משטרת ישראל
שדדו משפחה שמתגוררת במתחם המגורים. מתחם הולילנד/דוברות משטרת ישראל, סטודיו ימית הפקות

מהחקירה עלה כי כבר ימים ספורים קודם לכן, חברו החשודים ונערכו לשוד בדירה, בין היתר על ידי סיור מקדים בבניין המגורים. במהלך בוקר השוד רכשו מספר אריזות קרטון בהן מוצרי מאפה שונים במאפייה, ואלה לכאורה שימשו אותם בהמשך כמסווה למעשיהם. לקראת הצהריים, הגיעו חלקם לדירה כשהם מחופשים לעובדי חברת שליחויות.

לאחר שעלו אל קומת מגוריו ובעל הדירה פתח את דלת ביתו, החלו החשודים לתקוף אותו תוך שאחד מהם אוחז בידו אקדח, באמצעותו אף הכה אותו. לאחר שהשתלטו על הגבר ורעייתו, כשתינוקם הפעוט עמם, כפתו החשודים את בני הזוג ונטלו את מפתחות רכב היוקרה המשפחתי. בהמשך ירדו שניים מהחשודים אל החניון התת קרקעי, שם נכנסו אל הרכב וניסו להתניעו. באותו הזמן שני חשודים נוספים חיכו בדירה כדי לוודא ששותפיהם הצליחו להתניע את הרכב, תוך שאילצו את בעליו הכפות למסור את הקוד לרכב. לאחר שהצליחו, עזבו את הדירה גם השניים הנותרים ונמלטו על גבי הקטנוע עמו הגיעו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניידות משטרה. שלומי גבאי
חשודים נוספים עדיין נחקרים. ניידת משטרה/שלומי גבאי

שבוע לאחר מכן עצרה המשטרה לחקירה חשוד נוסף בפרשה, צעיר בן 17 מראס אל עמוד, ובהמשך נעצר עוד חשוד בן 19 מסילוואן. מעצרם של החשודים המעורבים הוארך בבית המשפט מספר פעמים במטרה לגבש ראיות כלפי כל אחד מהם. פרט לחשודים אלו, נחקרו מספר חשודים נוספים בחשד למעורבותם באירוע וחקירתם עדיין נמשכת.

לאחר שמוצו כלל הפעולות החקירתיות וגובשה תשתית נגד שלושה חשודים, הוגשה כנגדם בסוף השבוע הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים על הכוונה להגיש כבר במהלך הימים הקרובים את כתב האישום נגדם. מעצרם הוארך לשם כך עד מחר.

רפ"ק משה לויטן, מפקד היחידה ללחימה בפשיעה במרחב ציון ירושלים, ציין: "מיד עם קרות האירוע החמור, הצליחו השוטרים בסיוע תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים לאתר את הרכב שנשדד ובפעולות מהירות בוצע מעצרו של הנוהג בו, תוך שפגע בגופו של השוטר. חקירת המקרה שהוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה, הובילה תוך מקצועיות רבה למעצרם של מספר חשודים לחקירה, איסוף ראיות נגדם ומעצרם הוארך תוך כדי מעת לעת. בימים אלו הושלמה מלאכת החקירה כנגד שלושה חשודים ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדם את כתב האישום. שוטרי מחוז ירושלים ימשיכו לפעול למיגור תופעות אלימות ועבירות רכוש, מעצרם של מעורבים בכך ומיצוי הדין עמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully