וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות נגד נתניהו: שייקח אחריות על מחדל 7 באוקטובר, במקומו הייתי מתפטר

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 18:58

ארנון בר דוד הפציר בכנסת להתפזר - והעריך כי בחירות חדשות ייערכו עוד בסוף השנה. "הכתובת הייתה על הקיר. במקום להתעסק באויבים שלנו ובהתעצמות שלהם, התעסקו פה בטפל. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה". בתוך כך, הוא ציין כי ההסתדרות בראשותו תצטרף למחאה להפלת הממשלה

יו"ר ההסתדרות על החקיקה המשפטית/דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד תקף היום (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, האשים אותו במחדל אירועי ה-7 באוקטובר וקרא להתפטרותו. "נתניהו צריך קודם כל לקחת אחריות על מה שקרה ואחר כך שיקבל את ההחלטות שלו", אמר בר דוד באירוע שבתרבות בבאר שבע. "אנחנו חייבים בחירות, חייבים ריסטארט למדינת ישראל. צריך לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, עד דצמבר השנה", המשיך בר דוד. "אי אפשר להמשיך עם 120 האנשים שיושבים היום בכנסת שלא מייצרים עבורנו כמעט שום דבר וכלום. יכול להיות שיצטרכו לצאת פה לרחובות, ואני מקווה שלא נצטרך להגיע לגל מחאה כדי להביא לבחירות".

"עברנו את השנה הכי נוראית שהייתה בתולדות מדינת ישראל. שנה של פילוג ושיסוי וקיטוב חברתי ומהפכה משפטית. מישהו הפך אותנו לאויבים זה לזה, שיסה מגזר במגזר, ובסוף הכתובת הייתה על הקיר. במקום להתעסק באויבים שלנו ובהתעצמות שלהם, התעסקו פה בטפל. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה. יש רק מוצא אחד- בחירות. ראש הממשלה צריך קודם כל לקחת אחריות על מה שקרה ואח"כ שיקבל את ההחלטות שלו. אני במקומו - הייתי מתפטר".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו. דוברות ההסתדרות, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, דוברות ההסתדרות, ראובן קסטרו

בתוך כך, בר דוד הבטיח שההסתדרות תצטרף למחאות ולהפגנות שייערכו נגד הממשלה: "מישהו הפך אותנו לאויבים זה לזה, שיסה מגזר במגזר, ובסוף הכתובת הייתה על הקיר. במקום להתעסק באויבים שלנו ובהתעצמות שלהם, התעסקו פה בטפל. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה".

כמו כן, בר דוד ביקר את נתניהו ואת שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על כך שלא שמעו לעצותיו באשר להתאמת תקציב המדינה לצורכי המלחמה.

בתגובה מסרו הליכוד: "בזמן מלחמות ישראל חברי ההסתדרות תמיד נרתמו יחד עם הממשלה למען העובדים והנפגעים. מביש שבעיצומה של מלחמה זו, כשכל העם משווע לאחדות, בחר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעסוק בפוליטיקה קטנה שמפלגת את העם ומחלישה את המאמץ המלחמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully