וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות הפלסטיני: 15 הרוגים במהלך היום ברפיח וחאן יונס

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 3:10

לפי דיווחים ברצועה, 10 אנשים נהרגו בתקיפה של חיל האוויר וחמישה מתו עקב הפסקות חשמל בבית חולים נאסר, כשצה"ל תיקן גנרטור קיים ואף סיפק אחד חדש כדי להבטיח את קיום המערכות החיוניות. אך במשרד הבריאות הפלסטיני "לא מרוצים". חמאס מכחיש שהיו מחבלים בבית החולים

דובר צה"ל על הפעולה בבי"ח נאסר בחאן יונס/דובר צה"ל

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח היום (שבת) כי 15 פלסטינים מתו במהלך יום שישי ברפיח ובחאן יונס. לפי הדיווחים, 10 אנשים נהרגו בתקיפה של חיל האוויר על שני בתים ברפיח בדרום הרצועה. עוד חמישה פלסטינים שאושפזו בטיפול נמרץ מתו עקב הפסקות חשמל שנגרמו מפשיטת צה"ל על בית חולים נאסר.

צה"ל תיקן גנרטור קיים בבית החולים ואף סיפק גנרטור חדש שלו כדי להבטיח את קיום מערכות החיוניות בבית החולים. למרות זאת, משרד הבריאות הפלסטיני "לא מרוצה" וטען כי הוא נותר ללא חשמל, מה ש"מסכן את הטיפול בחולים".

חמאס מכחיש שהיו מחבלים בבית החולים, ומתאר את הטענה כ"שקרים שמטרתם לחפות על השמדת בתי חולים".

צה"ל חושף את פעילותו נגד חמאס בבית החולים נאצר בחאן יונס. דובר צה"ל
צה"ל חושף את פעילותו נגד חמאס בבית החולים נאצר בחאן יונס/דובר צה"ל

דובר משרד הבריאות אשרף אל-קידרה טען כי שתי נשים ילדו אמש (שישי) בבית החולים "בתנאים קשים - ללא מים, ללא אוכל ושום דרך לחמם אותן".

"יש עדיין פצועים קשה שנמצאים בתוך בית החולים", אמר טאריק ג'סרביץ', דובר ארגון הבריאות העולמי, שאמר כי הצוות שלו מנסה להגיע לשם לאחר הפשיטה הישראלית. "קיים צורך דחוף באספקת דלק כדי להבטיח את המשך מתן שירותים מצילי חיים".

תושבת פלסטינית מסרה כי "רפיח לא בטוח. בכל מקום ברצועת עזה הוא מטרה. אל תגיד שרפיח בטוח. מבית חנון ועד רפיח הכל מסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully