וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 מחבלים המשתייכים לאונר"א השתתפו בטבח ה-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 20:58

שר הביטחון יואב גלנט חשף כי, על פי מידע מודיעיני מבוסס, יותר מ-30 מעובדי הארגון השתתפו באופן פעיל במסע הרצ וסייעו בחטיפת אזרחים וחיילים לרצועה. עוד נחשף: 12% מעוברי אונר"א קשורים לארגוני הטרור ברצועה, 1,468 מהעובדים פעילים בהם

סרטון ממעבר ארז, בבוקר ה-7.10, בו ניתן לראות כיצד חובשי ״הסהר האדום הפלסטיני״ סוחבים מחבל נוח׳בה שנפצע/מערכת וואלה!

פרטיהם של 12 מחבלים המשתייכים לאונר"א והשתתפו בטבח ה-7 באוקטובר נחשפו היום (שישי) על ידי שר הביטחון יואב גלנט בתדרוך שביצע לכתבים זרים. עוד הציג השר לכתבים סרטון בו נראים חובשי "הסהר האדום" מסייעים למחבל נוח'בה פצוע במהלך יום הטבח.

שר הביטחון יואב גלנט ביצע היום (שישי) תדרוך לעיתונאים זרים בנושא מעורבות ארגון אונר"א באירועי ה-7 באוקטובר. במהלך התדרוך הציג שר הביטחון את פרטיהם האישיים המלאים של 12 פלסטינים המשתייכים לארגון, הציג את מעורבותם בארגוני הטרור ברצועה, תפקידם באותם הארגונים, ופירט על מעורבותם הספציפית במעשי הטבח.

עובדי אונר"א שלקחו חלק במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. 16 בפברואר 2024. תקשורת שר הביטחון, אתר רשמי
פרטיו של עובד אונר"א שהשתתף בטבח ב-7 באוקטובר/אתר רשמי, תקשורת שר הביטחון

כמו כן, מסר גלנט לכתבים כי בידי ישראל מידע מודיעיני מבוסס לפיו יותר מ-30 מעובדי הארגון השתתפו באופן פעיל במסע הרצח, וסייעו בחטיפת אזרחים וחיילים. עוד הציג שר הביטחון נתונים נוספים, לפיהם 12% מתוך 13,000 עובדי אונר"א קשורים לארגוני הטרור בעזה, ו-1,468 מהעובדים אף פעילים בהם.

לבסוף, הצגי שר הביטחון לכתבים סרטון שצולם במצלמות האבטחה של מעבר ארז ב-7.10, בו רואים כיצד חובשי "הסהר האדום" הפלסטיני מסייעים לפנות מחבל נוח'בה שנפצע. בסרטון נראים מחבלי נוח'בה רבים כשהם פושטים על הגבול הישראלי ב-7 באוקטובר. אחד המחבלים, לאחר שנפצע, יושב ומנופף לחובשי "הסהר האדום". החובשים ממהרים אל המחבל בריצה, מסייעים לו לקום ומפנים אותו אל אמבולס של הארגון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לאחר מכן, נראים שאר מחבלי הנוח'בה כשהם מפוצצים את הגזר המפרידה בין שטח ישראל לרצועה. המחבלים ממשיכים את מתקן מעבר הגבול, שוברים את החלונות, הורסים את המכשירים החשמליים, יורים בתיקרה ומחרבים את המקום.

"הסהר האדום" הגיב לתיעודים שהציג שר הבטחון ומסר כי "מניתוח של הסרטון עולה כי האדם בסרטון לא במדים של הסהר האדום, ולא מדובר באמבולנס של הסהר האדום". עוד הצהירו בארגון כי "הם מחוייבים לעקרונות ההומניטריים של הצלב האדום ולניטרליות, וכי טיפול רפואי הוא זכות לכולם, וצריך להעניק אותו לכל מי שנזקק ללא קשר להשתייכותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully