וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לול ניזוק בפגיעה ישירה במרגליות שבצפון, 9,000 תרנגולות מתו

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 13:59

עד כה, עשרה לולים נפגעו כתוצאה משיגורים מלבנון שנפלו ביישובים דובב, אביבים ומרגליות. מלבד הנזק לבעלי החיים, במקום הרס רב של תשתיות. "חוץ מהנזק מההפגזה, אין אצלנו חשמל במושב - עצוב מאוד מה שקורה במרגליות זו בושה למדינת ישראל"

הלול שנפגע במושב מרגליות, 16 בפברואר 2024/לפי סעיף 27א

9,000 תרנגולות מתו הלילה (שישי) כתוצאה מפגיעה ישירה של טיל בלול במושב מרגליות. עד כה, עשרה לולים נפגעו כתוצאה משיגורים מלבנון שנפלו ביישובים דובב, אביבים ומרגליות. מלבד הנזק לבעלי החיים, במקום הרס רב של תשתיות.

איתן דוידי, יו"ר הוועד המקומי במרגליות וגולן סיפר כי הלול נהרס כליל. "הנזק כבד מאוד", אמר לוואלה!. "לול עם 9,000 מטילות נהרס לגמרי וכעת אנחנו מנסים להציל את הלול שלידו. בין היתר נהרסו מיכלי תערובת, מערכות השקייה, פאנלים סולריים - ובנוסף לכך אין חשמל במושב עוד מאתמול. מדובר על ימי חורף קשים בהם שורר קור כבד. אני לא מבין למה אין אצלנו שני גנרטורים שיגבו את מערכת החשמל במצבים כאלו. גם אם הלולים לא היו נהרסים בהפגזה הם בסכנה כי הם חייבים להיות מחוברים לתשתית חשמל. עצוב מאוד מה שרואה במרגליות. זו בושה למדינת ישראל".

במקביל, הבוקר מטוסי קרב של צה"ל תקפו מבנה צבאי ותשתית של חיזבאללה בכפר קנטרה בלבנון. כמה מחבלים חוסלו ונגרם נזק למבנים נוספים ששימשו את ארגון הטרור באזור הכפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully