וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם נפל בקרבות בדרום הרצועה, 34 שנים אחרי נפילת דודו בפעילות מבצעית בעזה

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 11:05

המונים ליוו את נועם בדרכו האחרונה, כשהם אוחזים בדגלים. הוא לחם בגדוד 202 של הצנחנים וגדל בשכונת פסגת זאב בירושלים. אמו סגנית מנהל בית ספר בשכונה ואביו בעלים של מאפייה מוכרת בעיר הנחשבת ל"אבן יסוד בשוק מחנה יהודה". סוחרים רבים הגיעו לתמוך במשפחה

בווידאו:צה"ל חושף את פעילותו נגד חמאס בבית החולים נאצר בחאן יונס 15.02.24/דו"צ

סמ"ר נועם חבה נפל בקרבות בדרום הרצועה - כך הותר היום (שישי) לפרסום. נועם, לוחם בגדוד 202 של הצנחנים, גדל בשכונת פסגת זאב בירושלים. מסע לווייתו יצא מהעיר והמונים ליוו אותו בדרכו האחרונה כשהם מנפופים בדגלי ישראל.

נועם נפל 34 שנים אחרי דודו, יוסי חבה - שנהרג גם הוא בפעילות מבצעית ברצועה. בקרב בו נפל חבה, נפצעו כמה לוחמים, בהם אחד באורח קשה. הלוחמים שנפצעו פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים בישראל.

סמ"ר נועם חבה, בן 20 מירושלים, נפל בקרב בדרום הרצועה. 16 בפברואר 2024. דובר צה"ל
נהרג 34 שנים אחרי דודו. נועם/דובר צה"ל

אמו של נועם היא סגנית מנהל בית ספר בשכונה ואביו בעלים של מאפייה מוכרת בעיר הנחשבת ל"אבן יסוד בשוק מחנה יהודה", כך לפי אחד הסוחרים. לראשונה זה עשרות שנים, מאפיית חבה בשוק נסגרה בשישי בבוקר. סוחרים רבים בשוק הגיעו לתמוך במשפחה.

ביממה האחרונה חיל האוויר תקף מטרות של ארגון הטרור ברצועה, ביניהן מפקדות צבאיות, עמדות שיגור ומבנים ששימשו מחבלים. בדרום הרצועה לוחמי חטיבת הצנחנים זיהו שני מחבלים שירו לעבר רחפן צה"לי. הלוחמים פתחו באש וחיסלו את פעילי ארגנון הטרור כמו גם מטען שהוטמן במרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully