וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל חושף: חטופים הוחזקו בבית החולים נאצר בחאן יונס

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 21:06

הדובר חשף שעל פי חקירות הוחזקו בבית החולים בעבר חטופים, וכנראה גם גופות של חטופים. הוא קרא לתושבים להתפנות מבית החולים. "אנחנו לא נכנסים לבתי החולים בלי סיבה, אלא בגלל שהם חלק מהשיטה של חמאס", אמר הדובר. "עצרנו בבית החולים עשרות מחבלים"

בווידאו:צה"ל חושף את פעילותו נגד חמאס בבית החולים נאצר בחאן יונס 15.02.24/דו"צ

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי חשף היום בהצהרתו את הפעילות של צה"ל נגד חמאס בבית החולים נאצר בחאן יונס. הוא הדגיש שהמשימה בבית החולים נועדה לקדם את שחרור החטופים. כמו כן חשף הגרי תמלול של חקירתו של מחבל שנלכד בבית החולים. בתמלול אומר המחבל שלפי ידיעתו, בערך 10 חטופים הוחזקו בבית החולים. כמו כן הוא אמר בחקירה שבבית החולים היו עשרות מחבלי חמאס. לדבריו, בלב בית החולים יש שלושה חדרים המוקצים לחמאס, וכן עובדים השייכים לחמאס, נשק, חיילים ומפקדים.

הדובר עדכן: "אנחנו לא נכנסים לבתי החולים בלי סיבה, אלא בגלל שהם חלק מהשיטה של חמאס". לדבריו "בבית החולים נאצר יש 400 מטופלים ואלפי חוסים, ומסיבה זו מחבלי חמאס שהשתתפו בטבח בחרו להסתתר דווקא שם". הוא אמר כי בעקבות עדויות של חטופים וחקירות של מחבלים למד צה"ל שהוחזקו בו חטופים וכן גופות של חטופים. עם זאת, עדיין לא נמצאו בבית החולים ממצאים כאלה. הגרי נמנע מלפרט מיהם החטופים שהוחזקו בבית החולים. "עד כה עצרנו במרחב בית החולים עשרות מחבלים", אמר הדובר. לדבריו, נמצאו בבית החולים גם פגזי מרגמה.

במענה לשאלה על חטופים המוחזקים בבתי חולים אחרים אמר הדובר "כל מידע שיש ברשותנו נחשוף אותו בזמן הנכון, ולא נדבר על כך בתקשורת על מנת שזה לא יפגע במאמץ המבצעי". לגבי מבצע ברפיח אמר הדובר שצה"ל נמצא בשלבי תכנון מתקדמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully