וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלה התיישנות": תלונה נגד להב 433 על חקירתו של ח"כ אלמוג כהן

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 16:58

חבר הכנסת מעוצמה יהודית זומן לחקירה בעקבות אירוע שקרה לפני 11 שנה - תקיפת אזרח לכאורה בעודו משרת כשוטר יס"מ. בנוסף להתיישנות אפשרית של התיק, עו"ד פישלר, שהגיש את התלונה, טוען שיחידת להב 433 אינה יכולה לחקור חבר כנסת על תפקידו כשוטר

חה"כ אלמוג כהן: " אני לא מפחד מכם, פתחתם לי את התיאבון"/ערוץ הכנסת

נציבות תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם) בוחנת תלונה שהוגשה נגד התנהלות יחידת להב 433 בעקבות זימונו לחקירה של ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) בחשד לביצוע עבירה לפני 11 שנה - חבלה בנסיבות מחמירות בתקופת שירותו כשוטר יס"מ ב-2013, אז לכאורה תקף אזרח בדואי בזמן פעילות מבצעית.

את הבקשה לבחינת התנהלות להב 433 הגיש עו"ד פיני פישלר הדורש לבדוק האם בוצעו פעולות בתיק החקירה למניעת התיישנות שיכלה להביא לסגירתו, וכיצד נחקר ח"כ כהן על תפקודו כשוטר, בשעה שרק מח"ש מוסמכת לכך. "אני אזרח מודאג, עניין 'חזקת תקינות המינהל' מדיר שינה מעיניי כבר שנים רבות. שמא, בשלה העת להיפוך הנטל, לאמר, 'חזקת תקינות האזרח' ומכאן תוכיח הרשות את חזקת תקינות התנהלותה" לטענת עו"ד פישלר, "מבחן אירוע זה זועק לצורך נת"ם להיכנס לעובי הקורה ולבחון את ההתנהלות כולה - למן המסד ועד לטפחות".

אלמוג כהן. חדשות 12, צילום מסך
"אני? חקירה? אני חי בשכירות!". ח"כ אלמוג כהן/צילום מסך, חדשות 12

לפני כחודש, ח"כ כהן, התייחס לחקירה אליה זומן בנאומו בכנסת, ומחה נגד זימונו: "ההתנהלות שלכם היא התנהלות של מאפיה". הוא תמה במליאת הכנסת על הקשר שלו למקרה: "אני? חקירה? אני חי בשכירות!". כהן התלונן על פתיחת החקירה: "אני שראיתי את הגופות של החברים שלי לאורך כל הרחוב ב-7 באוקטובר!". הוא טען כי מדובר ב"חקירה שנסגרה לפני 12 שנה ואפילו לא זומנתי לחקירה". עוד הזהיר: "אתם רק פתחתם לי את התיאבון עוד יותר, כי אני לא מפחד מאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully