וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל החל במבצע בבי"ח נאסר בחאן יונס: "סיכוי גבוה להימצאות גופות חטופים"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 13:59

אחת ממטרות הפעילות בביה"ח היא ניסיון לאתר גופות חטופים, שעל פי מודיעין עלולים להמצא במתחם. דובר צה"ל מסר כי המידע על החזקת החטופים במקום הגיע, בין היתר, מחטופים ששוחררו. במקביל, נמסרה הודעה למשפחות החטופים כי בשלב זה אין מידע קונקרטי על הימצאות גופות

דובר צה"ל על הפעולה בבי"ח נאסר בחאן יונס/דובר צה"ל

דובר צה"ל דניאל הגרי מאשר בשיחה עם כתבים זרים כי יש סיכוי גבוה להימצאות גופות חטופים ישראלים בבית החולים נאצר בחאן יונס. בהצהרה בשפה האנגלית, אמר הגרי לתקשורת הזרה כי אחת ממטרות הפעילות בבית החולים היא ניסיון לאתר גופות חטופים ישראלים שעל פי מודיעין עלולים להמצא במתחם. עוד נמאר כי המידע על החזקת החטופים במקום הגיע, בין היתר, מחטופים ששוחררו.

בהודעה שנועדה לשיפור דעת העולמית, נמסר כי 85% מהמבנים במתחם בית החולים הופללו על ידי מודיעין מדוייק ככאלה שבהם חמאס עשה או עושה שימוש לפעולות טרור.

במקביל, נמסרה הודעה למשפחות החטופים באמצעות קציני הקשר, אך אין מידע קונקרטי על הימצאות גופות. "כחלק מפעילות צה"ל להשבת החטופים בעזה, צה"ל פשט הלילה על ביה"ח נציראת, בין היתר, בעקבות מידע מודיעיני על הימצאותם של גופות חטופים ישראלים במקום", מסרה מנהלת החטופים. "בשלב זה, אין מידע קונקרטי על הימצאות גופות. במידה ויימצאו ממצאים רלוונטים - המשפחות יעודכנו באופן מיידי. מדינת ישראל וצה"ל ממשיכים לעשות כל מאמץ להחזרת כלל החטופים הביתה".

אספסוף ליד בית חולים נאצר חאן יונס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אספסוף ליד בית חולים נאצר חאן יונס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוחות צוות הקרב החטיבתי 646 שחיסלו מחבל שירה RPG לעבר כוחות צה"ל מתוך מבנה בחאן יונס. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בפעילות בחאן יונס/דובר צה"ל

במקביל במרחב התפתחו חילופי אש לצד מוקדי חילופי אש גם בפאתי רפיח. הפלסטינים מדווחים על שני מחבלים הרוגים.

ביום שבת האחרון, כוחות אוגדה 98 כיתרו את בית החולים "נאצר" שבמערב חאן יונס, שבו על פי ההערכות מסתתרים מחבלי חמאס בכירים, ומתחתיו נחפרה מערכת תת קרקעית ששימשה את גדודי חאן יונס לקראת 7 באוקטובר. באזור החלו חילופי אש בין לוחמי צה"ל למחבלי חמאס שמתבצרים בתוך בית החולים ובצידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully