וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאת השיניים האהובה יצאה לטיול עם הכלבים בשכונה - ונדרסה למוות

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:35

ד"ר תירוש נפגעה מרכב שיצא מכלל שליטה ועלה על המדרכה. אסי, הכלבה שהיתה עימה, שבה הביתה פצועה והזעיקה את בעלה של תירוש, שיצא מהבית בעקבותיה. "התחלתי לחפש אותה, הגעתי לתאונה וקלטתי שיש קטסטרופה ברמה האישית שלי", סיפר לוואלה! פרופ' תירוש. הכלב ג'ורג מת במקום

הכלב ג'ורג' שנהרג בתאונה, אלי תירוש שנהרגה בתאונה והכלבה אסי שנפצעה. באדיבות המשפחה
ד״ר אלכסנדרה תירוש והכלבים אסי וג'ורג'/באדיבות המשפחה

הולכת הרגל שנהרגה בתאונה המחרידה אמש (רביעי) במרכז הכרמל היא ד"ר אלי (אלכסנדרה) תירוש, רופאת השיניים לילדים בת ה-72. בתאונה נהרג גם ג'ורג', אחד משני הכלבים עמם יצאה כהרגלה לטיול ערב בשכונה. היא נפגעה בתאונה מורכבת בפינת רחוב קדימה, בה רכב אחד יצא מכלל שליטה, פגע ברכב אחר שעלה על מדרכה ונעצר סמוך לבית קפה. כלי הרכב התנגשו זה בזה ובעץ שעל המדרכה.

אסי, הכלבה שהיתה עם תירוש, שבה הביתה פצועה לבדה ולמעשה הזעיקה כך את בעלה של המנוחה, פרופ' עמנואל תירוש שיצא את הבית בעקבותיה. "התחלתי לחפש אותה בשכונה, הגעתי לתאונה הזאת ואז קלטתי שיתכן ויש פה קטסטרופה ברמה האישית שלי", סיפר לוואלה! פרופ' תירוש, מי שניהל את המכון להתפתחות הילד במרכז הרפואי בני ציון. תירוש גם נמנה על סגל הפקולטה לרפואה של הטכניון וממקימי ומיושבי ראש העמותה להתפתחות הילד בישראל. "ג'ורג' ספג פגיעה קשה כזו שלא ניתן היה להצילו".

הכלב ג'ורג', מת בתאונה. באדיבות המשפחה
הכלב ג'ורג' שמת בתאונה/באדיבות המשפחה
התמונות מזירת תאונת הדרכים בחיפה בה נהרגה אלי תירוש. יואב איתיאל
זירת האירוע בחיפה/יואב איתיאל

האירוע התרחש בשעת ערב. בשעה 21:46 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב כרמל על נהג רכב שככל הנראה איבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע בהולכת רגל ונבלם בבית קפה ריק מאנשים ברחוב קדימה בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהעניקו לה טיפול רפואי פינו אותה לביה"ח רמב"ם במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א עומר יהושע סיפר: "ראינו את הרכב שהיה על המדרכה עם פגיעות פח בחלקו הקדמי, על המדרכה שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. מיד התחלנו בביצוע טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב והנשמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א." זמן קצר אחרי שהובאה לבית החולים נאלצו רופאים שם לקבוע את מותה.

אהרן יהודה הורוויץ חובש איחוד הצלה שהגיע לזירת התאונה הוסיף כי חובשים העניקו עזרה ראשונה לנהגת רכב שנפצעה קל.

הכלבה הפצועה מהתאונה. באדיבות המשפחה
הכלבה אסי, שנפצעה בתאונה והזעיקה את פרופ' תירוש/באדיבות המשפחה

"היא טסה באיזה 100 קמש", העריך עד ראייה את מהירות הרכב הפוגע אותו תיאר "ג'יפון נהוג בידי מישהי מבוגרת שהיתה קצת בהלם". הוא סיפר לוואלה כי "נכנסה בעוצמה רבה בהולכת רגל אשה שהיתה עם כלבים על מעבר חציה ברחוב קלר. נראה לי שהיא זגזגה עוד קודם ופגעה בעוד דברים. אחרי הפגיעה באשה היא המשיכה ואז התנגשה ברחוב קדימה ברכב קיה שבא מלמטה ושתי המכוניות עפו על המדרכה והתנגשו בעץ ליד בית הקפה בו ישבו אנשים. נס".

ד"ר אלי תירוש בת 72, אם ל-3 בנים וסבתא ל-6 נכדים היתה חיפאית מלידה ובוגרת בית הספר הריאלי העברי בחיפה. היא שירתה בחיל האויר, למדה רפואת שיניים בהדסה ועבדה כרופאת שיניים לילדים עד פרישתה לפני כ-10 שנים. תירוש הייתה פעילה בעמותת הילד בסיכון בצפון ובמועדון כדורת הדשא בחיפה בנוסף להיותה צלמת חובבת. "אבדה עצומה למשפחתה ולקהילה", אומרים מכריה.

המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה הקטלנית. גופתה של המנוחה נשלחה לנתיחה שלאחר המוות במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר ועדיין לא שוחררה לקבורה. טרם נודע מועד הלוויתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully