וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל לראשי הרשויות בצפון: "יש השיגים גבוהים בפגיעה בחיזבאללה"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 7:06

הלוי הגיע לביקור ושוחח עם ראשי הרשויות בצפון. במהלך ביקורו, הבטיח כי התושבים יחזרו לבסוף אל יישוביהם, אך מסר כי "אנחנו ממשיכים לפעול - זו לא הנקודה להפסיק בה". ראשי הרשויות הדגישו מצדם את חשיבות הסרת איומי הטילים וחדירת המחבלים לישובים

בווידאו: "הרמטכ״ל : לא מתפשרים על ההישגים - נערכים למלחמה בצפון 14.02.24/דו"צ

הרמטכ"ל הרצי הלוי נפגש אתמול (רביעי) עם ראשי רשויות בצפון. במהלך ביקורו, הבטיח הלוי לראשי הרשויות כי התושבים יחזרו לבתיהם, אך מסר כי על אף ההישגים הרבים, הלחימה בלבנון נמשכת. " זו לא הנקודה להפסיק בה. אנחנו מגבירים את הפגיעה כל הזמן והם משלמים מחיר הולך וגובר".

הרמטכ"ל נפגש עם ראשי הרשויות לאחר שקיים עם המפקדים הערכת מצב, במהלכה אישר יעדים לתקיפה בתגובה לאירועים האחרונים בצפון. "אנחנו מעריכים מאוד את המנהיגות המקומית ורואים בה חשיבות רבה", מסר הלוי לראשי הרשויות, "בזכותכם, בזכות החוסן והעוצמה של התושבים שמשלמים מחיר אישי מורכב, צה"ל יכול לפעול באופן נחוש לשינוי המצב הביטחוני בצפון".

הרמטכ"ל עם ראשי רשויות בצפון. דובר צה"ל
"בזכותכם, צה"ל יכול לפעול באופן נחוש", הרמטכ"ל במפגש עם ראשי הרשויות/דובר צה"ל

עוד מסר הלוי והבטיח לראשי הרשויות כי תשובי הצפון יחזרו לבתיהם והרשויות יחזרו לשגשג. בנושא המלחמה בגזרה הצפונית, מסר הרמטכ"ל כי "יש הישגים גבוהים מאוד בפגיעה בחיזבאללה בלבנון, אבל אנחנו ממשיכים לפעול - זו לא הנקודה להפסיק בה. אנחנו מגבירים את הפגיעה כל הזמן והם משלמים מחיר הולך וגובר. המערכה הבאה תהיה מאוד התקפית ונשתמש בה בכל הכלים ועם כל היכולות. יש עוד דרך ארוכה ונלך אותה ביחד".

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, שאירח את ביקור הרמטכ"ל סיפר כי במהלך הפגישה "הדגשנו מה נדרש לדעתנו בהיבטים הביטחוניים, על מנת שהתושבים יחזרו הביתה, בדגש על הסרת איום הטילים בכינון ישיר וחדירת המחבלים ליישובים". עוד מסר זלץ כי ראשי הרשויות הדגישו שיש להציב לוח זמנים שיאפשר להם לפתוח את שנת הלימודים הקרובה בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully