וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש וחצי של אשפוז: הלוחם שנפצע קשה בג'נין התאחד עם כלבו האהוב

שירז סגל

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 21:34

סמ"ר יונתן רון נפצע בפעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין בינואר, בתקרית בה נהרגה הלוחמת סמ"ש שי גרמאי. מאז הוא אושפז בבית החולים והתגעגע לכלבו, שלא יכל לבקר אותו. "הוא הסיבה שהייתי כל כך לחוץ לצאת מהשיקום הביתה. ארתור הוא כלב עם נשמה, מי שרואה אותו מחייך"

בווידאו: המפגש בין סמ"ר יונתן רון שנפצע קשה בג'נין לבין כלבו ארתור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סמ"ר יונתן רון, שנפצע קשה בפעילות בג'נין ואיבד את רגלו, זכה לפגוש היום (רביעי) את כלבו ארתור, בתום חודש וחצי ארוך של אשפוז.

יונתן נפצע בפעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין ב-6 בינואר. במהלך הפעילות, נפגע הרכב המבצעי בו שהו יונתן ושלושה לוחמים נוספים ממטען שהוטמן בדרכם. בעקבות פיצוץ המטען נהרגה הלוחמת סמ"ש שי גרמאי, ושני הלוחמים הנוספים נפצעו קל ובינוני. כלי טיס של צה"ל שסייע בחילוצם, חיסל שישה מחבלים שהשליכו מטענים לעבר הכוחות.

מאז פציעתו נמצא יונתן בשיקום מאסיבי בבית החולים רמב"ם בחיפה, שכלל מספר ניתוחים. לאורך כל אותו חודש וחצי, בו לא יצא מהמוסד הרפואי, הדבר לו חיכה יותר מכל היה המפגש עם כלבו ארתור. "גדלתי עם ארתור, הוא כלב עם נשמה. כל מי שרואה אותו ישר מחייך", סיפר יונתן על כלבו האהוב, והוסיף, "הוא הסיבה שהייתי כל כך לחוץ לצאת מהשיקום הביתה. המשפחה הייתה איתי בבית החולים אבל הכלב בבית".

הכלב של סמ"ר יונתן רון. באדיבות המצולמים
"כלב עם נשמה". הכלב ארתור/באדיבות המצולמים

יונתן, חובש במקצועו, סיפר שהיה בהכרה מלאה לאורך כל פינויו מזירת הפיצוץ, ואף הנחה את התאג"ד שטיפל בו איפה להניח את חוסם העורקים. "נמחק לי הזיכרון מהפציעה, יש לי כמה פלאשבקים אבל לא זכור לי כאב", שיתף. "הייתי מאוד נינוח, הרגשתי בטוח בעצמי. מספרים שהייתי ער לאורך כל הזמן והייתי רגוע".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סמ״ש שי גרמאי ז״ל. באדיבות המצולמים
סטיקר לזכרה של הלוחמת שי גרמאי/באדיבות המצולמים

הוא סיפר על הרגעים הראשונים בהם הבין שנפצע: "בשנייה שהתעוררתי לקח לי כמה רגעים להבין שאני לא בחלום. ביקשתי מאמא שלי סליחה, הרגשתי מועקה על כל מה שהם עברו. ניסיתי לברר אם הצלחתי להציל מישהו, בהמשך המ"פ שלי הגיע וסיפר לי על מותה של שי".

על שי גרמאי סיפר: "שי הייתה לוחמת מצטיינת. יש משפט מדוייק שאפשר להגיד עליה: 'יש אנשים שמדברים בלי לעשות, ויש אנשים שעושים בלי לדבר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully