וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוב ממדר את גנץ ואיזנקוט מההתייעצויות על השיחות בקהיר

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 19:16

קבינט המלחמה לא כונס מאז יום ראשון ורה"מ לא שיתף את שותפיו בשיחות שקדמו ליציאת המשלחת הביטחונית, וגם לא באלה שהתקיימו עם שובה, בהן החליט לא להחזיר אותה לשיחות בהמשך. זאת, למרות שההסכם הקואליציוני קובע שקבינט המלחמה יתכנס כל יומיים

גנץ: "התעכבנו בפירוק משילות חמאס בגלל גרירת רגליים"/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא כינס את קבינט המלחמה מאז יום ראשון ולא עידכן את יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בקבלת ההחלטות בשבוע האחרון בכל הנוגע למשא ומתן בקהיר.

גנץ והשר גדי איזנקוט לא היו שותפים בהתייעצויות שקדמו ליציאת המשלחת, שבמהלכן נתניהו החליט שלא לאפשר לה להציג עמדות חדשות אלא "רק להקשיב", וגם לא בהתייעצויות שנתניהו קיים עם שובה של המשלחת - שבהן החליט שלא לשגר משלחת לשיחות המשך, כפי שנחשף לראשונה בוואלה.

רה"מ בנימין נתניהו, 7 בפברואר 2024. מרק ישראל סאלם, אתר רשמי
לא עומד בהסכם. נתניהו/אתר רשמי, מרק ישראל סאלם

לפי ההסכם הקואליציוני להקמת ממשלת החירום - קבינט המלחמה אמור להתכנס מדי יומיים אך בשבועות האחרונים נתניהו מדלל את הישיבות וכן ממדר את קבינט המלחמה מההחלטות לגבי המשא ומתן. אתמול דווח בחדשות 12 כי גנץ זעם על כך שלא עודכן לגבי המגעים בקהיר ונתניהו אמר לו שזה לא יקרה יותר - אך אמש נתניהו קיבל שוב את ההחלטה על אי שיגור המשלחת חזרה לשיחות המשך בקהיר - מבלי להתייעץ איתו או לעדכן אותו.

גורם בסביבת גנץ: "גנץ ואיזנקוט עודכנו במהלך היממה האחרונה על ידי הגורמים המקצועיים האמונים על נושא החטופים והם מכירים לעומק את השיח שמתנהל. מחר יכונס קבינט ניהול המלחמה ובו יממשו את אחריותם הלאומית בנושא החטופים, כמו גם בשאר האתגרים הניצבים בפני מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully