וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות נוספות הוגשו נגד החשוד במעשים מגונים בילדים במלון מפונים

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 18:37

4 תלונות חדשות הוגשו נגד ציון ונונו, מפונה מקריית שמונה, שנעצר בעקבות חשד למעשים מגונים בילדים במלון במרכז הארץ. תלונה חמישית נוספת נגדו הוגשו על ידי קטין שטען כי פגע בו מינית במשך שנים. במשטרה מעריכים שקיימים נפגעים רבים שעשויים להגיש תלונות נוספות בהמשך

עדויות קשות על אונס ואלימות מינית במלונות המפונים/ערוץ הכנסת

חמש תלונות נוספות הוגשו נגד ציון ונונו, בן 64 מקריית שמונה, שחשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים במלון מפונים במרכז הארץ. במהלך חקירתו בעקבות התלונות בשבוע שעבר, גילו השוטרים שהחשוד מעורב במעשים מגונים בארבעה ילדים נוספים ששהו במלונות המפונים, גם הם בגילאי 7-4. מעצרו של החשוד הוארך עד יום שלישי.

התלונה החמישית נגד ונונו, התקבלה על ידי קטין, שטען שונונו פגע בו מינית מספר פעמים בתקופה שנפרסה על פני מספר שנים. במשטרה מעריכים שקיימים נפגעים רבים נוספים שעשויים להגיש תלונות בהמשך.

ציון ונונו החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינים במלון מפונים בגוש דן, 9 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ונונו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי החשד, ונונו פיתה את הילדים באמצעות סוכריות להגיע למקומות שונים במלון, ושם ביצע בהם מעשים מגונים. במהלך חקירתו של ונונו, הוא הודה כי קיים מגע פיזי עם ילדה בת 4, אך טען שמדובר רק במגע "תמים". זאת, על אף שלא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבינה.

החקירה נגד ונונו נפתחה בשבוע שעבר, עם קבלת שלוש תלונות נגדו. לפי החשד, הוא פגע מינית בשלושה ילדים בגילאי 7-4, שפונו גם הם לבית המלון יחד עם משפחתם בגלל המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully