וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח הרצח במגדלי תל אביב; כתב אישום יוגש נגד החשוד

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 18:16

מהחקירה עלה כי בר אסור ירה בחברו דניאל אמינוב מתוך התפרצות זעם ולא בעקבות הזיות עקב שימוש בסמים או פוסט טראומה, כפי שטען בגרסתו. השופטת בר-דיין: "אי אפשר לשלול את היותו סובל מפוסט טראומה, אך ניתן לקבוע שהסבירות לכך אינה גבוהה. החשוד לא מצוי במצב פסיכוטי"

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בתל אביב/מערכת וואלה!

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון פיענחו את רצח דניאל אמינוב בן (23) מאור יהודה, שעל פי החשד נורה למוות על ידי חברו בר אסור במגדלי הצעירים בתל אביב בחודש שעבר. היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד אסור, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז תל אביב. מהחקירה עלה שהחשוד ירה בחברו מתוך התפרצות זעם ולא בעקבות הזיות עקב שימוש בסמים או פוסט טראומה כפי שטען בגרסתו.

חוקרי המשטרה עצרו מיד לאחר האירוע בר אסור, בן ה-26 שנחשד בביצוע הירי, והתגורר בדירה במגדלי הצעירים יחד עם בת זוגו בת ה-19. בהמשך לאחר שהגיעה להעיד בחקירה, נעצרה גם היא אך שוחררה לאחר מכן בתחנה לאחר שנשלל החשד נגדה.

בזמן שהחשוד והקורבן נפגשו בבילוי בדירה יחד עם בנות הזוג שלהם, הם שתו אלכוהול, עישנו סמים קלים וצרכו מה שקרוי בציבור "גז צחוק"- כך מעידים גורמים המעורים בפרטי האירוע והחקירה. בגרסה שנתן במהלך חקירתו, החשוד טען שהירי אותו ביצע נגרם בעקבות השפעת הזיות ו"פלשבקים" כתוצאה מהשילוב בין אותם חומרים וטריגר של עימות בין השניים.

בר אסור החשוד ברצח דניאל אמינוב במגדלי הצעירים בתל אביב. פרופיל האינסטגרם של בר אסור, צילום מסך
החשוד ברצח, בר אסור/צילום מסך, פרופיל האינסטגרם של בר אסור

דניאל אמינוב עבד בחברה המספקת שירותי אבטחה לבניין בו בוצע החשד לרצח. במהלך עבודתו הוא התיידד עם החשוד ובת זוגו, אך בעת שישב עמם ביום האירוע הוא לא היה בזמן משמרת בעבודתו.

ממצאי החקירה שנאספו במהלך חקירתו של החשוד, העידו בראי המשטרה כי הוא נמצא כשיר לעמוד לדין מבחינה נפשית, וזאת בניגוד לטענה שעלתה מצידו מיד לאחר האירוע שהוא סובל מפוסט-טראומה בעקבות שירותו בלחימה במסגרת מילואים. "אי אפשר לשלול את היותו סובל מפוסט טראומה", אמרה בהחלטתה השופטת רוית פלג בר-דיין באחד מדיוני הארכת מעצרו של החשוד. "יחד עם זאת ניתן לקבוע שהסבירות לכך אינה גבוהה. יחד עם זאת החשוד לא מצוי במצב פסיכוטי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בוויאו: פיענוח תיק הרצח במגדלי הצעירים 14.02.24/דוברות משטרת ישראל
משפחתו של דניאל אמינוב במהלך השבעה. באדיבות המצולמים
משפחתו של דניאל אמינוב במהלך השבעה/באדיבות המצולמים
עו"ד מירון רוזנטל. באדיבות המצולמים
עו"ד מירון רוזנטל/באדיבות המצולמים

עו"ד מירון רוזנטל שמייצג את בר אסור, מסר בתגובה: "הוגשה היום הצהרת תובע בעניינו של מרשי. הצהרת התובע אינה מגלה בגין איזו עבירה מתכוונת הפרקליטות להגיש את כתב האישום. כולי תקווה שהפרקליטות תגיע למסקנה שלא צריך להגיש כתב אישום על עבירת רצח בנסיבות מחמירות, אלא בחלופות המוצעות בחוק שהן הרבה יותר פחותות ופחות חמורות. נמתין בסבלנות עד ליום ראשון וביום זה יוגש כתב האישום ואז תיפתח בפנינו הדלת לצלם את חומרי החקירה ואז נגיב בהתאם בבית המשפט וניתן מענה לכתב האישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully