וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: השמדנו ספינת מלחמה רוסית בים השחור

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 12:26

כלי שיט בלתי-מאוישים פגעו בספינת הנחיתה הגדולה "צזאר קוניקוב", ולפי קייב גרמו לטביעתה. זו תהיה מכה נוספת לצי הים השחור של פוטין, שאיבד נכסים משמעותיים בחודשים האחרונים

ספינת קרב רוסית מוטבעת על ידי כלי שיט אוקראיניים בים השחור/המודיעין האוקראיני

כוחות אוקראיניים השמידו היום (רביעי) את ספינת המלחמה הגדולה של הצי הרוסי "צזאר קוניקוב" לחופי חצי האי קרים הכבוש בים השחור - כך אמר צבא אוקראינה.

כלי תקשורת אוקראיני פרסם כמה סרטונים שבהם נראה עמוד עשן מיתמר מעל הים, לחופיו הדרומיים של קרים, כמו גם מסוקים שטסים מעל. מוסקבה טרם הגיבה לטענות אך אמרה מוקדם יותר שהיא השמידה שישה כלים בלתי-מאוישים בים השחור.

"הכוחות המזוינים של אוקראינה, יחד עם יחידת המודיעין של משרד ההגנה, השמידו את ספינת הנחיתה הגדולה 'צזאר קוניקוב'. היא הייתה במים הטריטוריאליים של אוקראינה, ליד אלופקה, בזמן הפגיעה", נכתב בהודעת הצבא ב טלגרם. סוכנות המודיעין הצבאית האוקראינית מסרה כי ספינת המלחמה הרוסית הותקפה באמצעות כלי שיט בלתי-מאוישים.

ספינת קרב רוסית מוטבעת על ידי כלי שיט אוקראיניים בים השחור. המודיעין האוקראיני, אתר רשמי
ספינת קרב רוסית מוטבעת על ידי כלי שיט אוקראיניים בים השחור/אתר רשמי, המודיעין האוקראיני

אוקראינה הגבירה בשנה האחרונה את השימוש שלה בכלי שיט כאלו, העמוסים בחומרי נפץ, כדי לתקוף ספינות מלחמה רוסיות בים השחור. בעקבות הפגיעות הגוברות בצי הרוסי באזור, קייב הצליחה לפתוח מסדרון ימי לאורך נתיב יצוא מרכזי.

בדצמבר פגעו טילי שיוט אוקראינים בספינת מלחמה רוסית גדולה נוספת בחצי האי קרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully