וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט הבהיר: לא אתמוך בהדחתו של עופר כסיף מהכנסת - וחזר בו

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 12:39

לשכתו של שר הביטחון עדכנה את יוזם מהלך ההדחה, ח"כ פורר, כי הוא לא יגיע להצבעה בכנסת, לה נדרשים 90 ח"כים כדי שתעבור. לאחר הפרסום עדכנה הלשכה כי השר יתמוך בהדחה

לשכת שר הביטחון יואב גלנט עדכנה הבוקר (רביעי) כי אין בכוונתו לתמוך בהדחת ח"כ עופר כסיף מהכנסת, הצבעה שצפויה להיערך ביום שני הקרוב במליאה ונדרש לה רוב של 90 חברי כנסת. בלשכת גלנט מסרו ליוזם מהלך ההדחה, ח"כ עודד פורר, כי אין בכוונתו להגיע להצבעה בכנסת. לאחר הפרסום חזרו בו גלנט ולשכתו מההודעה. "הפרסומים שקריים ומגמתיים. שר הביטחון חתם על המכתב הקורא להדיחו, ובכוונתו להגיע להצבעה".

לפני ההודעה, מסר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כי "ההודעה של לשכת שר הביטחון על כך שגלנט לא ישתתף ביום שני בהצבעה על הדחת תומך הטרור עופר כסיף, היא הוכחה נוספת לכיוון אליו גלנט פוזל כבר תקופה ארוכה, זה התחיל בצווים נגד מתיישבים ועכשיו בהתחמקות מלהעיף את תומך הטרור מהכנסת. צר לי על הדרך שגלנט בחר".

בישראל ביתנו החלו היום בבדיקה מול כל חברי הכנסת במשכן על מנת לראות האם יש 90 חברי כנסת שיתמכו בהדחת כסיף, ובין היתר נאמר במפלגה כי נמסר להם שראש הממשלה בנימין נתניהו שנמנע מחתימה על ההליך הראשוני, צפוי לתמוך בהצבעה במליאה. במפלגה צייצו הבוקר ב-X: "גנץ, לפיד- הדחה של תומך הטרור עופר כסיף מכנסת ישראל היא צו השעה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully