וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון התפוצץ בפתח דירה של זמרת מפורסמת בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 11:23

חבלני משטרת ישראל הגיעו לסרוק את הזירה, כשלא היו נפגעים באירוע. "חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי", נמסר מהמשטרה. "שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירת המקרה לבחינת הרקע והנסיבות"

בווידאו: 3 רובים, 3 אקדחים, רימון ותחמושת רבה - השלל שנמצא הבוקר מתחת למיטתו של נער בן 17 בפעילות מבצעית יזומה של שוטרי תחנת עירון ולוחמי משמר הגבול בכפר קרע/דוברות משטרת ישראל

רימון התפוצץ הלילה (רביעי) בפתח דירה של זמרת מפורסמת בראשון לציון. חבלני משטרת ישראל הגיעו לסרוק את הזירה, לא היו נפגעים באירוע. המשטרה דיווח כי היא איתרה "שרידי פריט אמצעי לחימה סמוך לדלת דירה בראשון לציון, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי".

"שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בסמוך לדלת דירה בבניין בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי רימון במקום", נמסר מהמשטרה. "חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".

רימון שהשאירו מחבלי חמאס, קיבוץ כיסופים, 13 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
המשטרה איתרה שרידי פריט אמצעי לחימה סמוך לדלת דירה בראשון לציון. רימון/ראובן קסטרו

לפני כיומיים משטרת ישראל פתחה בחקירת פיצוץ רימון רסס שהושלך לעבר חצר בית ברחוב אריה בן אליעזר באשקלון, שכתוצאה ממנו נגרם נזק בלבד. חוקרים, חבלנים וחוקרי המז"פ של המשטרה אספו ראיות וממצאים בזירה במטרה להתחקות אחר זהות החשוד במעשה.

לפני כשבוע רימון הושלך לבניין מגורים ברחוב העצמאות ביהוד, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק במקום. שוטרים שהגיעו למקום בעקבות דיווח פתחו בחקירת המקרה, כשהחשד הוא לרקע פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully