וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "יש דבר אחד ברור בימים מאתגרים אלה - כולם צריכים להתגייס להגנה על הבית"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 19:46

רא"ל הרצוי הלוי סייר היום בדרום והתייחס בהצהרה לתקשורת להישגי המלחמה בעזה: "בחאן יונס, אנחנו מגיעים למקומות שהאויב לא דמיין שנגיע אליהם". על חוק הגיוס אמר: "זוהי תקופה אחרת, מה שהיה לפניה, נכון שייבחן בשנית". המשך המערכה: "אין לנו שום כוונה לעצור"

הרמטכ״ל: ״כולם צריכים להתגייס להגנה על הבית״/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, הרצי הלוי, נשא דברים היום (שלישי) לתקשורת בדרום וסייר בין היתר באוגדת עזה, והתייחס לחוק הגיוס ואמר כי "בימים מאתגרים אלה, יש דבר אחד ברור מאוד - כולם צריכים להתגייס להגנה על הבית. זוהי תקופה אחרת, מה שהיה לפניה, נכון שייבחן בשנית".

על הישגי המלחמה בדרום הרצועה: "בחאן יונס, אנחנו מגיעים למקומות שהאויב לא דמיין שנגיע אליהם", אמר. "אנחנו משמידים את כל הנכסים האסטרטגיים של חמאס בעיר שנחשבה לבירת הטרור של הארגון. חיסלנו, עד כה, למעלה מ-10,000 מחבלים, בהם מפקדים, וזוהי המשמעות של לפרק את חמאס".

הצהרת הרמטכ"ל הרצי הלוי, 13 בפברואר 2024. דובר צה"ל
"כולם צריכים להתגייס להגנה על הבית". היום/דובר צה"ל
הצהרת הרמטכ"ל הרצי הלוי, 13 בפברואר 2024. דובר צה"ל
"אנחנו מגיעים למקומות שהאויב לא דמיין שנגיע אליהם". היום/דובר צה"ל

הרמטכ"ל התייחס גם על מטרות המלחמה ועל הדרך הארוכה להשגתה ואמר כי ה"הישגים הצבאיים גבוהים מאוד, אבל בינם לבין מימוש מטרות המלחמה ישנה דרך ארוכה". לדבריו, "אנחנו צריכים לפגוע בהנהגה הבכירה, להרוג עוד ממפקדי האויב ופעיליו, להחזיר את התושבים לבתיהם בביטחון, ולהחזיר את כל החטופים הביתה - משימה עליונה וחובתנו המוסרית".

בנוסף, הרמטכ"ל התייחס למבצע החילוץ של פרננדו מרמן ולואיס הר על ידי לוחמי הימ"מ בשיתוף שב"כ וכוחות צה"ל: ה"מבצעים האלה מתאפשרים בזכות התמרון וההקרבה הגדולה של הלוחמים בסדיר ובמילואים, ביניהם גם אלה שנפלו או נפצעו".

הצהרת הרמטכ"ל הרצי הלוי, 13 בפברואר 2024. דובר צה"ל
"למימוש מטרות המלחמה ישנה דרך ארוכה". היום/דובר צה"ל

"אם לא נמשיך לתקוף את חמאס בנחישות, יהיה קשה מאוד לסיים את המלחמה בהשבת החטופים. אנחנו מאוד נחושים להשיב הביתה את 134 החטופות והחטופים", אמר. "אנחנו ממשיכים לפעול בכל מקום שיש בו טרור - ואין לנו שום כוונה לעצור כי יש לנו עוד עבודה להשלים באזורים שלא היינו בהם, וגם באלה שכבר ביקרנו בהם". לדבריו, "יש לנו תכניות ואנחנו נבחר את העיתוי הנכון לממש אותן וכמובן גם את הדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully